Rău-platnicii la serviciile de încălzire și apă caldă au ajuns în faza de executare silită. După nenumărate apeluri făcute la beneficiari pentru a plăti contravaloarea serviciilor prestate, Modern Calor a apelat inclusiv la instanță pentru recuperarea debitelor, se arată într-un comunicat trimis de societatea de termoficare a oraşului.
De obicei se plăteşte în faza de executare silită
Demersul a dat rezultate, pentru că, din peste 12.000 de acțiuni înaintate, în 5.000 de cazuri debitorii și-au achitat deja datoriile. O parte din dosare au fost soluționate și s-a ajuns în faza de executare silită, aproape 500 de clienți fiind în astfel de situații. Majoritatea însă plătesc restanțele înainte de a se ajunge la executarea prin impunerea de popriri pe venituri. Pentru o parte din rău-platnici, cei cu datorii foarte vechi, se va recurge inclusiv la debranșare, cu sprijinul executorului judecătoresc. Scopul acestei măsuri este acela de a nu permite acumularea altor datorii.
Încă 1.700 de dosare în lucru la serviciul juridic
Serviciul juridic al societății Modern Calor mai are în lucru în acest moment aproximativ 1.700 de dosare, ce urmează a fi depuse la instanță.
„Apelăm în primul rând la înțelegerea clienților noștri, pe care îi sfătuim să evite situațiile neplăcute enumerate mai sus, cu atât mai mult cu cât aceștia vor fi nevoiți să suporte și cheltuielile judiciare, inclusiv cele de executare silită”, a declarat
Florin Sandu, directorul SC Modern Calor SA.
Unitatea Consiliului Local Botoşani are de recuperat de la beneficiarii casnici 6,9 milioane de lei, din care 4,4 milioane reprezintă valoarea facturilor mai vechi de trei luni.
CITEŞTE ŞI:
Salariaţii Modern Calor sună la uşile botoşănenilor timp de trei luni de zile