Timp de 7 ore au așteptat cei 130 de pasageri care, miercuri, își programaseră să plece cu avionul către Dortmund.
Oamenii spun că a fost o bătaie de joc, ei reușind să plece abia după intervenția unei echipe tehnice venite tocmai de la Bacău.
Se pare că de vină a fost o defecțiune pentru a cărei remediere a fost așteptată o echipă tehnică de la Bacău.
Cursa WizzAir cu destinația Dortmund trebuia să decoleze la ora 10.00, însă a părăsit pista aeroportului din Suceava abia la ora 17.00.
Potrivit directorului aeroportului sucevean, Ioan Măriuța, citat de obiectivdesuceava.ro, cei 130 de pasageri au fost „protejați” conform procedurilor transportatorului, în sensul că au stat în aerogară și au beneficiat, în baza unor vouchere ale companiei WizzAir, de apă și hrană până inginerii trimiși de companie au remediat problema.
În cazul unui zbor anulat sau cu o întârziere mai mare de 3 ore, care nu a fost generată de factori e forță majoră, reglementările în vigoare prevăd că pasagerii pot solicita companiilor despăgubiri de până la 600 de euro.
DESCARCĂ APLICATIA BOTOSĂNEANUL PENTRU MOBIL:
FC Botoșani, victorie în prelungiri cu Mioveni în fața a mii de suporteri - LIVE
Redacția Botoșăneanul
May 17, 2024
ALARMĂ într-o comună: O pădure, la un pas de a fi mistuită de flăcări
Redacția Botoșăneanul
May 17, 2024
Patru subofițeri botoșăneni, printre cei mai buni pompieri militari din România la atletism
Redacția Botoșăneanul
May 17, 2024
ACUM: FC Botoșani joacă meciul meciurilor în fața a peste 6.000 de oameni – VIDEO
Redacția Botoșăneanul
May 17, 2024
Apă cu porția în municipiul Dorohoi – ANUNȚUL Nova ApaServ
Redacția Botoșăneanul
May 17, 2024