Trei criterii pentru debranşare
”Considerăm și noi că este o măsură dură, dar necesară având în vederea situația debitelor”, a explicat în câteva cuvinte
Carmen Partocică, specialist relaţii publice la SC Nova Apaserv SA,măsura radicală la care au apelat furnizorul de apă.
Debranșările la abonații casnici cu datorii s-au efectuat în două etape, fiecare a câte 14 scări de bloc.
”În ultimele două săptămâni am demarat o acțiune de debranșare a scărilor de bloc care dețin restanțe mari. Am considerat noi că atunci când debitul depășește trei facturi și aproximativ 4 milioane de lei înseamnă restanțe mari”, a declarat
Cristian Romanovschi.
Selecția acestora s-a făcut după trei criterii importante și anume să fie înregistrate trei facturi restante care depășesc suma de 400 de lei ar debitele să depășească 50% la nivel de condominiu.
O treime din bani s-au recuperat deja
Suma totală care urma să fie recuperată în prima etapă de la cele 14 scări de bloc era de 136.049 de lei. După debranșarea parțială s-au încasat deja 46.800 de lei.
”Urmează ieșirea acestui sector de 14 scări din vizorul nostru. Să-au făcut 13 eșalonări de plată prin care s-a achitat jumătate din debit. Nu vă ascund că am avut o muncă titanică pentru a intra în scări de bloc și pentru a citi contoare”, a mai spus reprezentantul companiei de apă.
O parte dintre datornici sunt persoane plecate fie la țară, fie în străinătate ,care nu și-au rezolvat problemele contractuale cu furnizorul de servicii.
(G.E.)
CITEŞTE ŞI:
Drama debranșărilor din dormitorul unei familii nenorocită de soartă - FOTOGALERIE