La 19 ani de la înfiinţare grupul “Elsaco” se reiventează. Compania trecere într-o nouă etapă de dezvoltare şi îşi modifică identitatea de brand “pentru a reflecta cu acurateţe poziţionarea sa actuală”.
Evenimentul este organizat la
Conacul Zăiceşti, acolo unde
Valeriu Iftime, preşedinte grupului “Elsaco”, alături de cei doi fii ai săi, Vlad şi Şerban, dar şi de vicepreşedinţii grupului şi de reprezentanţii unei firme de publicitate, prezintă noua strategie de imagine a companiei.
“Noul nostru brand va reflecta creşterea companiei noastre, forţa şi seriozitatea Elsaco. Nu renunţăm la numele nostru, ci doar l-am adaptat vizual pentru această nouă etapă de dezvoltare a companiei”, a declarat
Valeriu Iftime. Noua identitate
Elsaco este fomată din logotipul
Elsaco, cel mai vizibil element al identiăţii brandului şi un simbol grafic care păstrează culorile iniţiale ale logoului companiei, roşu şi albastru. Înfiinţată în 1994, grupul a ajuns să cuprindă opt firme distinct.
[[galerie-foto]]
Revenim cu amănunte
CITEŞTE ŞI:
INTERVIU Valeriu Iftime : De unde să ai bani decât dacă ţi-a dat o mătuşă?