Firmele botoşănene nu par să fie interesate de reclame pe tramvaiele deţinute de societatea Eltrans. Din cauza crizei financiare a cărei efecte încă se resimt în rândul agenţilor economici locali, mulţi dintre aceştia nu îşi permit închirierea unui spaţiu de publicitate. Mai mult, în cursul acestui an, două dintre contractele încheiate anul trecut au fost deja reziliate. Victor Ivănescu a afirmat că, una dintre clauzele contractuale prevedea ca, la momentul rezilierii contractului, agentul economic să plătească şi o taxă de neutralizare. „
Pentru dezafectarea unui tramvai din acesta după ce dăm reclama jos arată ca după bombardament, sunt chituite şi cade cu tot cu acel chit. Ne costă o refacere a tramvaiului în jur de 4.000 de lei şi noi am spus dacă închei contract pentru reclamă, îl menţii 1 an de zile, dacă nu plăteşti o taxă de neutralizare de 2.000 de lei şi avem şi care au plătit această taxă. Au renunţat pentru că nu îşi mai permiteau. Până şi City Net aveau reclamă pe două tramvaie şi ne-au trimis săptămâna trecută că renunţă”, a declarat
Victor Ivănescu, director Eltrans. În cursul acestui an au fost reziliate două contracte, rămânând valabile încă un număr de cinci. Preţul prevăzut în contract pentru materiale de publicitate este de aproximativ 100 de euro pe lună pentru fiecare tramvai. „
Decontarea se face conform foilor de parcurs, dacă astăzi nu a ieşit pe traseu, nu îl poţi taxa, iar la finele lunii în funcţie bonurile de transport, se calculează câte zile au fost în stradă” a mai spus
directorul Eltrans. Încasările rezultate din închirieri a societăţii Eltrans au fost în cursul anului precedent de circa 500.000 de lei, la acest capitol intrând atât spaţiile de pe tramvaie cât şi de pe stâlpii societăţii.