Patru ore de muncă în fiecare noapte
După cum v-am informat miercuri,
SC Eltrans SA a achiziţionat la mâna a doua, de la Cluj, 40 de dale pentru liniile de tramvai şi a trecut rapid la înlocuirea celor deteriorate. În aceeaşi zi, pe la 22:30, se muncea de zor în strada Primăverii la înlocuirea unei dale, iar operaţiunile erau coordonate de
directorul Paul Şmit.
„Am început pe la 20:00 şi durează cam patru ore schimbarea unei dale. Înlocuim o dală în fiecare seară”, ne-a declarat
Paul Şmit.
Operaţiunea este una destul de complexă. Printre altele, trebuie să se sape adânc pentru dislocarea dalei vechi şi montarea celei noi, apoi trebuie să se sudeze. Totul este mai anevoios din cauza greutăţii mari a unei dale, care este de nici mai mult, nici mai puţin şase tone.
„S-au ales dalele cele mai avariate din Primăverii şi după ce terminăm aici trecem la cele din Sucevei”, a mai spus
Paul Şmit.
Zvonuri privind un furt kilometric
Operaţiunea presupune deplasarea unui număr sporit de angajaţi şi utilaje, astfel încât pe perioada intervenţiei circulaţia este întreruptă pe un sens, zona semnalizată şi trecerea autovehiculelor dirijată de un angajat al companiei municipalităţii.
Lucrările, care sunt efectuate pe timpul nopţii tocmai pentru a nu perturba circulaţia rutieră, coincid cu apariţia unor informaţii privind dispariţia din unitate a 2,5 km de fir de contact.
„Eu nu mă pronunţ. Sunt suspiciuni ca peste tot, dar noi nu avem dovezi”, a afirmat
Paul Şmit, director general SC Eltrans SA.
Acesta a dispus efectuarea unui inventar care ar urma să scoată la iveală dacă există sau nu un minus în gestiune.
(S.B.)
CITEŞTE ŞI:
Investiţii la municipiu: Cabluri second-hand de la Suceava, dale la mâna a doua de la Cluj
[[galerie-foto]]
VEZI ŞI:
Director din Botoşani, la băut cu maşina instituţiei: serviciu – băut – volan – acasă – VIDEO & GALERIE FOTO