Măsură corectă luată de conducerea Spitalului Județean de Urgență Mavromati pentru personalul din unitate.
Medicii, asistenții sau infirmierii ar urma să participe la o serie de cursuri prin care să se lucreze la atitudinea pe care o afișează, în unele cazuri, vis a vis de pacienți.
Asta după numeroasele plângeri din spitale de la persoane care susțin că sunt tratate îîntr-un mod umilitor de cadrele medicale însă acceptă acest lucru, fiind majoritatea în situații disperate.
”Eu cred că este o măsură foarte bună și discutând posibil să creștem modul de interacționare. Dacă nu vor respecta și nu vor empatiza mult mai bine cu pacienții și nu vor asigura o îngrijire de calitate în ceea ce privește modul de comportament cu pacienții, cel mai probabil vor fi sancționați”,
Ștefan Bercea, purtător de cuvânt Spitalul Județean Botoșani
Conducerea Spitalului Județean încurajează chiar pacienții care au parte de episoade nepotrivite la spital, să depună reclamații și să indice persoanele care au avut o atitudine agresivă.
„Da, pentru că în momentul în care avem plângeri scrise din partea pacienților și înregistrate la nivelul spitalului, noi putem să luăm măsuri față de persoana care a fost reclamată”,
Ștefan Bercea, purtător de cuvânt Spitalul Județean Botoșani
Nu se știe exact cine va coordona aceste cursuri însă este posibil ca acest lucru să fie dus la îndeplinire de psihologii interni.
Redacția Botoșăneanul
Nov 26, 2024
Redacția Botoșăneanul
Nov 26, 2024
Directoare cu concurs la spitalul orașului: NOTA obținută la examen
Oana Sava
Nov 26, 2024
Ghid instalare centrală termică: pașii esențiali și accesoriile necesare
Redacția Botoșăneanul
Nov 26, 2024
PSD: Trei oferte pentru Autostrada de care se va lega Drumul Expres Botoșani - Suceava
Redacția Botoșăneanul
Nov 26, 2024