Ancheta săptămânii
ANCHETELE ANULUI - AUGUST : Ridicatul maşinilor – o afacere secretă de jumătate de milion de euro

Maşini ridicate fără licitaţie, firmă care enervează mii de botoşăneni controlată de un băieţaş de 20 şi ceva de ani, sediu într-un apartament de bloc, act adiţional la contract încheiat în aceeaşi zi cu contractul şi, mai ales, un secret bine păzit privitor la încasările municipalităţii, toate acestea sunt ingredientele uneia din cele mai mari afaceri cu Primăria de după revoluţie: ridicatul/blocatul maşinilor şi administrarea parcărilor cu parcomate.

Bloc HSR

HSR – firmă de apartament

SC Hi-Speed Recovery SRL pare să fi fost de la început o firmă „cu dedicaţie”. Ea s-a înfiinţat pe data de 8 decembrie 2008, iar două luni mai tîrziu, fără să se organizeze vreo licitaţie, bloca şi ridica deja maşini în municipiul Botoşani. Firma care a adus în pragul disperării sute şi sute de conducători auto are un capital social de numai 200 de lei, asemenea unui amărît de SRL care vinde gumă de mestecat la un chioşc de la colţul străzii. Deşi oamenii trebuie să meargă să îşi recupereze maşinile ridicate din oraş de undeva de prin Manoleşti Deal sau, mai nou, de la service-ul UGIRA, societatea este, la propriu, una de apartament. Ea îşi are sediu într-un apartament de bloc din Aleea Griviţei (foto sus). De fapt, nici măcar locuinţa respectivă nu se află în proprietatea agentului economic. În ea locuieşte nimeni altul decît Iulian Bogdan Juncanaru, unic asociat şi administrator al societăţii, un tînăr care, oficial, la 28 de ani reuşise să ia faţa tuturor oamenilor de afaceri din Botoşani şi, la vreo două luni de la înfiinţarea firmei, să facă ceea ce nimeni nu a putut timp de aproape două decenii după revoluţie: să blocheze şi să ridice sute de maşini.

Act Registrul Comertului

Firma ia grosul banilor făcuţi pe spatele şoferilor

Contractul dintre Primăria Botoşani şi vestita HSR a fost semnat abia pe 15 aprilie 2009, după ce, între timp, a avut totuşi loc şi o licitaţie. Contractul are numărul 7275 şi prevede că „redevenţa datorată concedentului de concesionar este de 10% din valoarea încasată din operaţiunile de blocare-deblocare roţi, 5% din operaţiunile de ridicare a autovehiculelor şi 15% din valoarea tichetelor vîndute din parcomatele montate pe cheltuială proprie”. Cu alte cuvinte, doar a zecea parte din ceea ce firma încasează din blocatul-deblocatul roţilor dă municipalităţii şi doar a 20 – a parte din banii pe care îi face din ridicatul automobilelor ajunge la Primărie. Lucru bine ştiut, prima operaţiune costă şoferii în jur de 60 de lei, iar cea de a doua 300 de lei, ceea ce înseamnă că, proporţional vorbind, cu cît firma taxează mai mult conducătorii auto, cu atît municipalitatea ia mai puţini bani din această activitate.

Act adiţional cu HSR, semnat în aceeaşi zi cu contractul

De asemenea, în oraş sunt două tipuri de parcări cu taxă, cele în care parcomatele au fost montate de Primărie şi cele în care acestea au fost dispuse de HSR. Conform contractului, în primul caz firma îşi opreşte 10% din încasări, iar în cel de al doilea 85%. Cu alte cuvinte, firma cîştigă mult mai bine dacă montează singură parcomate. Ei bine, fix în aceeaşi zi în care s-a încheiat contractul 7275, deja între Primăria Botoşani şi HSR s-a semnat un act adiţional. Prin acesta se predă în administrarea şi exploatarea concesionarului, adică a societăţii, şase parcări publice în vederea montării de parcomate pe cheltuiala firmei. A fost atunci vorba de parcările din zonele BCR, Junior, Tribunal, bazar, Piaţa Mare (Comaliment) şi Piaţa Viilor. Şi în actul adiţional se specifică foarte clar că „redevenţa datorată concedentului de concesionar este de 15% din valoarea tichetelor vîndute din parcomatele montate pe cheltuială proprie”, adică din parcările menţionate ajung la municipalitate doar 15% din încasări, restul luînd drumul conturilor HSR.

Contract cu HSR

Amenzi de peste 6 miliarde aplicate conducătorilor auto

Afacerea este una cît se poate de bănoasă şi asta din mai multe puncte de vedere. Nici mai mult nici mai puţin de 3.581 de amenzi a aplicat anul trecut Poliţia Comunitară şoferilor botoşăneni pentru tot felul de fapte, de la parcarea pe spaţii verzi şi pînă la staţionarea pe locurile destinate persoanelor cu handicap. 495.135 de lei, adică aproape 5 miliarde de lei veche este valoarea sancţiunilor băneşti date anul trecut pentru acest gen de abateri conducătorilor auto. Aproape fiecare amendă aplicată a însemnat şi blocarea sau ridicarea autovehiculului, de unde rezultă că peste 3.000 de botoşăneni au avut de-a face numai anul trecut cu HSR. „Filmul” a rulat cu succes şi în acest an. În prima jumătate din2010 Poliţia Comunitară a aplicat alte 394 de amenzi în valoare totală de 122.150 lei, adică peste 1 miliard de lei vechi. Astfel, excluzînd banii daţi HSR pentru deblocarea roţilor sau ridicatul maşinilor, doar din amenzi şi numai într-un an şi jumătate, municipalitatea face pe spatele şoferilor 617.285 lei, adică în jur de 150.000 de euro sau, dacă vreţi, circa 200.000 de dolari. Chiar şi în aceste condiţii reprezentanţii instituţiei susţin că agenţii comunitari sînt înţelegători. „Cînd eşti la prima abatere, nu ţipi, nu înjuri, îţi recunoşti greşeala, ai putea primi doar avertisment”, spune Bianca Albu, purtător de cuvînt al Poliţiei Comunitare.

Peste 14 miliarde produşi de HSR în primul an de activitate

Aceştia sunt însă doar banii „produşi” de Poliţia Comunitară. La rîndul ei HSR a făcut mult mai mult decît atît. Conform datelor financiar-contabile pe 2009, an în care nu s-au ridicat maşini chiar de pe 1 ianuarie, societatea a avut o cifră de afaceri de 1.408.661 de lei, adică peste 14 miliarde de lei vechi, un profit brut de 31.536 de lei şi unul net de 19.547 de lei. Toate acestea cu doar 16 angajaţi, ceea ce înseamnă că fiecare salariat a produs aproape un miliard de lei vechi pentru firmă anul trecut. Nu trebuie uitat nici că agentul economic este unul nou înfiinţat. Cîte firme din Botoşani reuşesc oare în primul an de activitate să aibă o cifră de afaceri de circa 500.000 de dolari?

Banii daţi de firmă Primăriei, un secret straşnic păzit

Contract PMB - HSR

Incredibil este însă că, în condiţiile în care este vorba de o activitate care, aşa cum am arătat afectează mii de botoşăneni, din care se fac sute de mii de euro anual, în care consilierii locali au votat un regulament public al circulaţiei rutiere, ca să nu mai vorbim că municipalitatea trebuie să îşi fundamenteze un buget avînd cunoştinţă de banii care se încasează şi de la HSR, suma pe care Hi-Speed Recovery a dat-o Primăriei Botoşani conform contractului şi a actului adiţional reprezintă un mister. Lucian Lupu, director Direcţiei de Impozite şi Taxe Locale, a refuzat cu obstinaţie să divulge cîţi bani a primit Primăria Botoşani de la firma în cauză susţinînd că, potrivit Codului Fiscal, este vorba de… secret fiscal. „Un asemenea lucru trebuie să fie public, fără doar şi poate, dar este tratat de Codul Fiscal ca orice informaţie legată de baza de impozitare, care este secretă”, a explicat Valerian Sănduc, directorul economic al Primăriei. Deşi pare greu de crezut, nici viceprimarului Cătălin Alexa şi nici consilierilor, se pare, nu li s-a spus cîţi bani s-au făcut din această activitate. Primul a încercat la rîndul său să afle, însă s-a izbit de acelaşi refuz cu aceeaşi motivaţie: este secret. „Nu este nici un secret, nu poate să fie secret. Este un contract public, la vedere, nu poţi să te ascunzi, cu atît mai mult cu cît a fost o activitate licitată”, ne-a declarat Cătălin Alexa, care, despre activitatea de blocare/ridicare a maşinilor a mai adăugat că „nu m-am ocupat deloc, nu ştiu nimic în ce priveşte HSR-ul”. Unii consilieri se plîng că, din punct de vedere financiar, nu deţin nici o dată referitoare la derularea contractului cu HSR. „Nu are cum să fie secret. Nu ni s-a prezentat pînă acum nici o informaţie financiară. Normal ar fi fost ca la şase luni să ne prezinte un raport despre aplicarea contractului”, ne-a spus şi consilierul local Romulus Eram.

Administratorul societăţii, de negăsit

JuncanaruAm încercat să aflăm valoarea sumei plătită de HSR municipalităţii de la cel care, cel puţin în acte, este administrator şi unic asociat al societăţii. La sediul amintit din Aleea Griviţa nu l-am găsit, am încercat de mai multe ori la service-ul UGIRA, acolo unde şi-ar fi amenajat un birou, însă de fiecare dată ni s-a spus „ce ghinion aveţi, chiar acum un minut a plecat”. Pe telefonul mobil nu a răspuns niciodată, astfel încît am sunat la cel fix, declarat la Registrul Comerţului. La respectivul număr ne-a răspuns însă o botoşăneancă ce susţinea că locuieşte pe strada Ion Creangă, nu pe Aleea Griviţei şi că, nici într-un caz, la ea acasă nu e sediul HSR. În aceste condiţii am lăsat o carte de vizită la garajul UGIRA care să îi fie înmînată administratorului Bogdan Iulian Juncanaru (foto dreapta), în speranţa că ne va contacta el, lucru care însă nu s-a întîmplat. În aceste condiţii vă putem spune doar că, neoficial, municipalitatea ar fi încasat potrivit unor surse din Primărie în jurul a 150.000 de lei, iar conform altora circa 300.000 de lei de la HSR. Şi aceasta în condiţiile în care societatea a avut o cifră de afaceri de peste 1.400.000 de lei.

Municipalitatea ajută HSR pe banii contribuabililor

Pe de altă parte, deşi banii care ajung în conturile municipalităţii de la HSR reprezintă un secret straşnic păzit, tocmai municipalitatea este cea care, printr-o sumedenie de acţiuni, vine în ajutorul firmei. La încasările societăţii pune serios umărul Poliţia Comunitară. Astfel, dacă anul trecut numărul de blocări a roţilor a fost mai mare decît cel al maşinilor ridicate, în acest an proporţia s-a inversat, ceea ce înseamnă că se alege pedeapsa mai drastică şi deci mai bănoasă, iar raportul a fost confirmat chiar de reprezentanţii Poliţiei Comunitare. Cum este posibil aşa ceva? Foarte simplu. Politist comunitar„Dispoziţia, şi de blocare, şi de ridicare o dă poliţistul comunitar, după care urmează procedura respectivă efectuată de firmă”, a afirmat Bianca Albu, purtătorul de cuvînt al Poliţiei Comunitare.
Acesta este însă doar un exemplu. În luna iulie a anului precedent Consiliul Local a adoptat o hotărîre privind organizarea circulaţiei rutiere şi măsuri aplicabile în cazul parcărilor neregulamentare pe domeniul public sau privat al municipiului. Numai în baza acestui regulament s-au dat 887 de amenzi în valoare totală de 264.050 de lei, ceea ce înseamnă că aproape 1.000 de maşini au fost blocate sau ridicate cu ajutorul acestui regulament.
Dar asta nu e tot. Străzile cu „oprirea interzisă” şi sancţiunea de blocare/ridicare a maşinilor s-au înmulţit. Ultimele două exemple sunt tronsoanele din Primăverii şi bulevardul Mihai Eminescu, unde HSR a trecut deja la treabă. Ironia sorţii, indicatoarele şi ridicatul maşinilor în cele două zone menţionate au survenit după ce pe 31 mai primarul Cătălin Flutur anunţa că intenţionează să suspende pentru măcar şase luni aplicarea contractului cu HSR. Au trecut două luni de atunci şi ultima dată cînd a fost întrebat despre acest lucru edilul şef a răspuns că „este în analiză la oficiul juridic”. Cît mai durează analiza de la oficiul juridic şi dacă va avea ea vreodată o finalitate urmează să vedem.

Sergiu BĂLĂŞCĂU

Abia în luna decembrie, după publicarea a zeci de articole privind activitatea HSR, Primăria a suspendat parţial contractul cu societatea în sensul că s-a decis să se renunţe la ridicatul maşinilor. Stranie coincidenţă însă, acest lucru s-a întîmplat cam în aceeaşi perioadă în care Hi Speed Recovery şi-a găsit angajamente prin alte părţi ale ţării. Deocamdată se aşteaptă propuneri de la consilieri privind modificarea regulamentului după care să acţioneze firma, primul a fost depus la municipalitate pe 5 ianuarie.

Președintele polițiștilor destituit de Tribunal, câțiva oameni ai legii și-au călcat în picioare propriul regulament
Finalul în disputa privind alegerile de la Biroul Teritorial Botoșani al Corpului Național al Polițiștilor (CNP) a venit poate mai repede decât se preconiza și confirmă suspiciunile ivite încă din ziua scrutinului. Oamenii legii și-au încălcat practic propriul regulament de organizare și funcționare.
Cea mai grea boală pune stăpânire pe botoșăneni, tot mai mulți oameni mor în spitale, motivele sunt (ne)cunoscute  
Auzim adeseori în jurul nostru cuvântul cancer și ne înspăimântă. Oricât ne-am feri să recunoaștem. Ne gândim că nouă nu ni se poate întâmpla, suferim deopotrivă atunci când cineva drag este diagnosticat cu această boală grea și ne vin în minte o mie de întrebări care nu-și găsesc totdeauna răspuns. Un lucru este cert: tot mai mulți botoșăneni aud acest diagnostic dur din partea medicilor.
Clubul care a rupt lumea în două: scandal de la Primărie până la conducerea Poliției – Se aude pe o rază de 1 kmVIDEO & GALERIE FOTO
Deschiderea unui club într-una dintre cele mai mare comune ale județului a provocat un scandal care a ajuns până la Primărie, Consiliul Local și conducerea Inspectoratului Județean de Poliție. Iar disputele sunt departe de a se fi încheiat chiar și după ce autoritățile au fost sesizate și au dezbătut problema.
Afacerea GARAJUL de la Botoșani: Țepe imobiliare pe terenurile statului, oferte care depășesc și 10.000 de euro
Site-urile de profil sunt pline de anunțuri de vânzare a unor așa-zise proprietăți considerate de marea masă a fi chilipiruri. În general, vânzătorii vor să scape de o serie de proprietăți pentru care anual trebuie să scoată din buzunar sume consistente, mai puțin accesibile botoșănenilor care trăiesc la nivel mediu.
Botoșaniul câștigă războiul cu asistații sociali dar primarii (nu) mai au cu cine să muncească – TOPUL comunelor fără puturoși
În urmă cu câțiva ani, Botoșaniul era printre județele fruntașe când venea vorba despre statistici cu privire la asistații sociali. Între timp, lucrurile s-au schimbat iar la nivelul județului vorbim doar de aproape 3.200 de botoșăneni care primesc bani de la stat și nu muncesc.
Partidul SPERANȚĂ de la Botoșani secretizat de persoane acuzate de „legături pesediste”, noul lider REFUZĂ dialogul cu mass media
Tandemul politic aflat pe val prin prisma rezultatelor alegerilor europarlamentare a fost Alianța 2020 USR – PLUS, o uniune de partide care promitea schimbarea și insufla speranță. USR, un partid care aduce nume noi și cu CV-uri importante în propriile domenii de activitate. PLUS, partidul înființat de ex-premierul tehnocrat care „nu a fost lăsat” să ducă România spre progres.
Pensionarii de lux ai județului Botoșani, mii de lei intrate în casă lună de lună, case de vacanță, votanții lor TRĂIESC cu câteva sute de lei
„Ban la ban trage și păduche la păduche” spune o vorbă din popor și cât de luminată i-a fost mintea celui care a spus-o cel dintâi, de-a rămas exemplu și azi. Pentru că trăim vremuri în care păduchii sunt tot unii lângă alții, iar cei cu bani, delimitați de aceștia pe care-i detestă, însă de care au nevoie. La fiecare patru ani.
Șeful educației botoșănene cu „sabia deasupra capului” după ce a fost acuzat că a trimis date FALSE la minister, un alt „general” a fost deja demis
Se prea poate ca abia acum social democrații botoșăneni să încerce să-l înlăture din funcție pe inspectorul școlar general, Gabriel Hîrtie, considerat în trecut un apropiat al Mihaelei Huncă. Cum predecesoarea sa a părăsit barca PSD pentru Pro România, postul de șef al Inspectoratului Școlar Județean (IȘJ) ar putea fi râvnit de altcineva.
Final de anchetă în scandalul prefect – Nicuță din Palatul Administrativ: filmul incredibil al disputei, apar dezvăluiri despre ședințe la PSD
Disputa dintre prefectul Dan Șlincu și fostul director adjunct al SC Urban Serv SA, pornită de la un loc de parcare din Piața Revoluției, s-a terminat nedecis. Parchetul de pe lângă Judecătoria Botoșani a finalizat cercetările în dosarul constituit în luna ianuarie emițând ordonanță de clasare pentru plângerile depuse de ambii combatanți.
Un botoșănean cu cetățenie americană acuză un paznic de la ”Mavromati” că i-a agresat fetița pentru că vorbea cu mama ei pe FaceTime – VIDEO & FOTOGALERIE
Evenimentul regretabil a avut loc pe holul Unității de Primiri Urgențe (UPU) a Spitalului Județean Mavromati în dimineața zilei de sâmbătă, 6 iulie 2019.
Baronii PSD de Moldova sparg Regionala de Drumuri, Botoșaniul rămâne iarăși de căruță
În timp ce de mai bine de doi ani anunță iminența demarării investiției la drumul Botoșani – Târgu-Frumos fără ca măcar să fie în stare să atribuie contractul, reprezentanții Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) au în realitate cu totul alte preocupări: reorganizarea unității în teritoriu.
5 lei X 2 declarația unică!!! O firmă de apartament vinde fișe fiscale în sediul Finanțelor, contribuabilii constrânși să le cumpere
O afacere cu declarații fiscale înflorește chiar în sediul Administrației Județene a Finanțelor Publice (AJFP) fără ca vreun reprezentant al instituției, dintre toți cei contactați de Botoșăneanul, să poată explica ce se întâmplă acolo. Contribuabilii ajung să plătească pentru formulare care ar trebui oferite gratuit de Statul Român.
Tânăr de 18 ani OMORÂT cu mașina de un șofer băut: Mama își plânge fiul și cere 50.000 de euro pentru viața lui
Mihai Boariu avea doar 18 ani și toată viața înainte. Destinul lui însă s-a frânt brusc într-o nefastă noapte de 12 aprilie 2015, când a fost călcat de o mașină. A lăsat în urmă părinți îndurerați și o comunitate întreagă șocată de ceea ce s-a întâmplat.
Peste 400 de botoșăneni au luat bani frumoși pentru alegeri fără să miște un deget
Cele peste 900 de voturi obținute de UDMR nu reprezintă singura ciudățenie a alegerilor europarlamentare de la Botoșani. Scrutinul din 26 mai a avut parte și de un aspect financiar greu de explicat și care a presupus o cheltuială importantă din partea statului.
Șoferii, singurii vinovați! Nici măcar o amendă în doi ani pentru gropile din drumuri care pun în pericol viața oamenilor – DOCUMENT
”A încercat să evite o groapă”, ”din cauza stării proaste a carosabilului”, ”ca urmare a unei porțiuni de drum fără asfalt”, sunt doar câteva formulări din zeci sau poate chiar sute de articole din presă referitoare la cauzele producerii unor accidente. Deși într-o mulțime de evenimente rutiere starea proastă a drumurilor reprezintă un factor determinant în producerea acestora, responsabili în final sunt doar șoferii. Iar acest lucru este confirmat chiar de către Poliția Română.
ASFALT pentru primarii „la putere”, GROPI pentru aleșii din opoziție – CERC politic vicios cu împărțeala banilor la drumuri, Dorohoiul ia aproape tot
Cu PSD la guvernare, în județul Botoșani polul de atragere de fonduri, guvernamentale mai ales, pare să fie cel de-al doilea municipiu al județului. Primarul Dorin Alexandrescu de la Dorohoi, pe lângă sumele de la bugetul de stat de care beneficiază frecvent, s-a luptat și pentru a avea oameni pe funcții cheie, de la directori de instituții până la prefect.
Marea trădare roșie: Primari și directori PNL la conferința PSD. Afaceriști de calibru la ședința cu Dragnea - GALERIE FOTO
Conferința județeană a PSD Botoșani desfășurată vinerea trecută în prezența capilor naționali ai partidului, în realitate un miting electoral pentru alegerile europarlamentare, s-a dorit a fi și o demonstrație de forță a social-democraților în preajma scrutinului din luna mai.
Copiii cu valiza în mână așteptați la muncă, concurs cu salariu atrăgător la Primăria Botoșani, n-a venit nimeni
Odată deveniți majori și fără intenții de a învăța la o facultate, copiii care au fost în sistemul de protecție al statului se trezesc în stradă, cu valiza în mână și cu o lume mare care abia așteaptă să-i înghită. Dacă în familiile normale, majorii au parte în continuare de susținerea părinților, orfanii statului trebuie să se descurce singuri.
Circul foamei de la Botoșani LOVEȘTE și în copii: 8 ani de bătut pasul pe loc, bucăți din școli ajung ruine și aproape cad peste elevi – GALERIE FOTO
Patru ani în care municipiul Botoșani a avut primar PSD (Ovidiu Portariuc 2012 - 2016) și Consiliul Local într-o bună parte a timpului a fost majoritar PNL - PDL (odată cu destrămarea USL-ului). Următorii patru ani a avut loc rocada politică, primarul a devenit liberal (Cătălin Flutur), iar Consiliul Local este al PSD-ului. Vara viitoare se vor împlini opt ani în care și-au pus piedici unii altora, s-au stopat proiecte mai mici sau mai mari pentru Botoșani, iar lupta a fost una aproape exclusiv politică și mai deloc pentru botoșăneni. Opt ani în care nu s-a întâmplat ceva notabil.
RADIOGRAFIA unui județ sărac… dar fudul: Numai 1 din 4 botoșăneni merg la muncă, restul ajung slugi la străini, iar statul își omoară fabricile
1 din 4 botoșăneni apți de muncă merg la serviciu în prezent la Botoșani. Este drept, mare parte dintre oamenii aflați în floarea vârstei care pot munci, o fac, dar în alte țări. Iar cei rămași sunt fie copii, fie pensionari sau bolnavi. Și botoșănenii care pur și simplu NU vor să muncească, în ciuda văicărelilor, de pe rețelele de socializare mai ales.
este un mare abuz ridicatul masinilor oameni buni. Va este incalcat dreptul de proprietate in mod flagrant. nu mai acceptati asemenea magarii. dati i in judecata. Ca asta este daca niste imbecili ajung sa faca legi pentru comunitate. Si daca noi nu facem nimic ne meritam soarta.
4 august 2010, 14:33
parca va meritati soarta kkatilor de sustinatori de PDL, care urlati in noaptea alegerilor ca partidul vostru de hoti a iesit castigator! cum, nu conteaza ! S-au furat si cu ajutorul vostru voturi, ca sa iasa hotii portocalii. Asa ca va rog nu m ai tipati ca va fura PDL lui Flutur, Gherghita, Tabuleac, Obuf, Macovei, Roman si altii, pusi pe capatuiala si imbogatire, sfidand cu nesimtire populatia acestui judet, ca ei sunt mari si tari.....nu trebuie sa trageti concluzia ca sunt partizanul vreunui partid, e plin de hoti in politica, dar ca astia de la PDL nu s-au mai vazut asa hoti si incompetenti
4 august 2010, 09:55
E de mirare ca nimeni nu sesizeaza nulitatea HCL 261/2009 si a celei pe care o completeaza .Ceva minte ar fi trebuit sa fie macar la un ONG sau un ziar ...HCL 261/2009 este in mo d evident lovita de nulitate ,dar nimeniu,nici o persoana interesata nu a cerut instantei judecatoresti constatarea nulitatii de drept.E jalnic faptul ca nu exista in judet persoane -personalitati-ong etc care sa actioeze...Ce societate civila?
2 august 2010, 22:14
In spatele umflatului de Juncanaru este Mihalcea cel cu Voronskaya.Juncanaru e doar fraierul care e inaintas.Acum ca stii cine e in spate, sa vedem ce fel de jurnalist esti si ce informatii mai scoti la iveala :o)
2 august 2010, 15:27
Valerian Sanduc, cine este acesta , oameni buni? Nu stiti? El este un comunist inrait, format ca un cadru de nadejde al UTC si apoi PCR la care secretul este litera de lege. Si aceasta pentru ca are motivele lui bine intemeiate, interese, etc Nu va mai mirati ca astefel de oameni nu vor sa dea pentru presa informatii de interes public.
2 august 2010, 14:51
Incercati sa aflati legatura acestui baietas cu vamesii de la Stanca. Ca Juncanaru si altii castiga bine din contrabanda cu tigari.... Jeepul lui cel negru e des vazut in vama, cu vamesii...
2 august 2010, 14:18
S-au imputit prea tare si jigurile de consilieri care ne reprezinta, cartofari, betivi si curvari - asta vad eu in consiliul local, in rest- SA NE MULGETI BINE !!!!
2 august 2010, 13:43
PAI SUNATI PE NUMARUL VICELUI GHIORGHITA SI VA DA EL TOATE DETALIILE FIRMEI,DOAR IA TAINUL LUNAR DE LA EI!HSR,FLORI,CIMITIR,DE TOATE FACE VICELE NOSTRU....DACA L-AR FILMA CINEVA CUM IA ZILNIC INCASARILE DE LA FLORARIE POATE NU AR MAI ZICE CA NU ARE NICI O LEGATURA CU FIRMA,DAR NICI UN ZIARIST BOTOSANEAN NU ARE CURAJ SA FACA ASTA...OARE DE CE???
2 august 2010, 12:24
2 august 2010, 11:40
2 august 2010, 11:40
zgandariti cuibul de viespi. Pute urat.
2 august 2010, 11:03
kalapod.net%20
starshiners.ro%20
Sondaj
Sunteți mulțumiți de serviciile medicale prestate în spitalele din Botoșani?
Da
Nu
Nu știu / nu mă interesează
Declaraţia zilei
„Un film înseamnă o echipă, nu înseamnă un singur om. De aceea cei care iubesc filmul lasă genericul de final, nimeni nu iese din sală până nu vede ultimul om din echipă, pentru că fără această echipă fantastică din ...
astratex.ro
fashiondays.ro
Curs valutar
ieri
EUR
Euro
4.7592 lei
USD
Dolarul SUA
4.2607 lei
CHF
Francul elveţian
4.3260 lei
GBP
Lira sterlină
5.5323 lei
JPY
100 de yeni japonezi
3.9243 lei
XAU
Gramul de aur
204.2784 lei
MDL
Leul Moldovenesc
0.2457 lei
HUF
100 de Florinţi Maghiari
1.4413 lei
AUD
Dolarul Australian
2.9314 lei
CAD
Dolarul Canadian
3.2512 lei
CZK
Coroana Cehească
0.1857 lei
DKK
Coroana Daneză
0.6370 lei
Vremea
astăzi
Botosani
o C
Dorohoi
o C
Bucecea
o C
Darabani
o C
Saveni
o C
Ştefăneşti
o C
Horoscop
astăzi
app traffic statistics
© Copyright 2009 - 2019 Botoşăneanul. Toate drepturile rezervate.