Este o măsură unică în sistemul bancar din România, dar care s-a dovedit eficientă în alte industrii, așa cum este în medicină, servicii și în multe alte domenii, transmit reprezentanții băncii.
Ca măsură suplimentară pentru protejarea sănătății angajaților și a clienților săi și pentru reducerea timpilor de așteptare, Banca Comercială Română va permite accesul în unități exclusiv pe bază de programare.
BCR extinde astfel proiectul-pilot de programări telefonice, derulat în ultimele luni, care s-a dovedit de succes, au transmis miercuri reprezentanții băncii.
Extinderea sistemului la nivelul întregii rețele, începând de luni, este una temporară și a fost accelerată de escaladarea, la nivel național, a ratei de cazuri de infectare cu COVID-19, precum și de apropierea sezonului rece, în contextul în care există cazuri în care se formează cozi în fața unităților bancare.
“Siguranța și sănătatea clienților noștri continuă să fie cele mai importante preocupări pentru noi. În ultimele luni, am accelerat procesele de transformare digitală și am implementat noi modele de lucru, care vin în întâmpinarea clienților cu soluții cât mai practice. Ca urmare a contextului actual și a creșterii numărului de infectări, am decis să extindem imediat, în toată rețeaua BCR, sistemul de acces în agenții doar pe bază de programare. Este o măsură unică în sistemul bancar din România, dar care s-a dovedit eficientă în alte industrii, așa cum este în medicină, servicii și în multe alte domenii. Această decizie se aliniază strategiei noastre, pe termen lung, de transformare a modelului de business, atât prin digitalizarea serviciilor și a produselor bancare, cât și prin deservirea clienților pe principii de consiliere personalizată. Încurajăm clienții să apeleze la noul serviciu de progamare, deoarece îi va ajuta să efectueze la timp și rapid orice operațiune bancară, iar timpul petrecut la bancă va fi mult mai scurt”, a declarat Dana Dima, Vicepreşedinte Executiv Retail şi Private Banking, Membru al Comitetului Executiv.
Fiecare agenție BCR va beneficia de un număr de telefon dedicat, unde orice client BCR va putea face o programare.
Detaliile și numerele de telefon vor fi disponibile pe pagina de web a băncii, www.bcr.ro, la Contact Center BCR - *2227, dar și la sediul fiecărei sucursale. Astfel, orice client, persoană fizică sau juridică, va trebui să sune la numărul de telefon aferent agenției unde dorește sau necesită asistență din partea unui angajat BCR.
Totodată, angajații BCR prezenți în sucursale vor fi pregătiți să ajute clienții în stabilirea programărilor.
DESCARCĂ APLICATIA BOTOSĂNEANUL PENTRU MOBIL:
Atelier de pictat icoane pe sticlă la Centrul educațional al Protopopiatului Dorohoi
Redacția Botoșăneanul
Nov 19, 2024
Dronă misterioasă găsită pe malul Prutului: Un pescar a alertat Poliția de Frontieră
Redacția Botoșăneanul
Nov 19, 2024
INCENDIU violent într-o gospodărie din județ: Proprietarul a sunat după ajutor
Redacția Botoșăneanul
Nov 19, 2024
Redacția Botoșăneanul
Nov 19, 2024