Mai multe reclamaţii pe aceeaşi speţă au fost depuse în ultima săptămână la sediul Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorului. Nemulţumiţii, respectiv cetăţeni din municipiu reclamă mai multe clauze considerate a fi abuzive în contractele pe care le-au încheiat cu instituţii bancare.
Comisarii de la Protecţia Consumatorilor au menţionat că vor verifica în primă fază dacă respectivii clienţi au fost invitaţi în urmă cu trei ani de zile la renegocieri ale contractului încheiat cu banca în urma unei ordonanţe dată de Guvern.
„Am avut mai multe reclamaţii referitoare la clauze abuzive existente în contractele între bănci şi consumatori. În acest sens noi preluăm reclamaţiile, verificăm dacă în anul 2010 când a intrat în vigoare Ordonanţa 50 dacă consumatorul a semnat act adiţional cu banca. După verificare trimitem toate reclamaţiile la ANPC şi probabil o să urmeze înaintarea către instanţă”, a declarat
Mirel Rogalschi, comisar șef adjunct CJPC.
Majoritatea clauzelor abuzive reclamate de consumatorii botoşăneni sunt referitoare la comisionul de risc care a fost introdus în comisionul de administrare.
(G.E.)
CITEŞTE:
Comisarii de la Protecţia Consumatorilor asaltaţi de reclamaţii la E.ON
[[banner]]