A rămas fără o sumă care se ridică la 1.000 de lei motiv pentru care s-a decis să se adreseze Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor unde a depus o reclamaţie. I s-a întâmplat unui botoşănean din municipiu care s-a deplasat la un ATM care aparţine unei instituţii bancare pentru a extrage o sumă importantă de bani.
În primă fază operaţiunea a fost încununată de succes însă când respectiva persoană a dorit să o repete, aparatul bancar a eliberat doar chitanţa nu şi suma bănească solicitată. „
Cineva a introdus în ATM cardul, a scos o sumă după care a vrut să suplimenteze, să mai scoată o sumă, nu depăşea limita impusă pentru o singură zi. A solicitat a doua sumă, i s-a eliberat chitanţă dar nu i s-au eliberat banii. S-a adresat în bancă la funcţionari care o să verifice, între timp a făcut şi reclamaţie la noi”, a declarat
Mirel Rogalschi, comisar şef adjunct CJPC.
Respectivul botoşănean nu s-a lăsat însă descurajat şi a încercat încă de câteva ori să obţină banii din contul personal fără a avea însă sorţi de izbândă. Într-un final s-a adresat salariaţilor unităţii bancare iar ulterior şi-a verificat contul bancar pe internet unde a constatat că operaţiunea apărea ca fiind înregistrată. „
El zice că ar mai fi încercat de vreo trei ori să facă operaţiunea. Dacă s-ar fi eliberat banii cu întârziere să-i fi luat altcineva s-ar fi văzut pe cameră, dar probabil banca făcând soldul la final o să sesizeze suma în plus şi o să-i anuleze tranzacţia şi o să-i încarce înapoi contul”, a mai spus
şeful de la Protecţia Consumatorilor. Mirel Rogalschi a mai afirmat că în opinia sa, problema întâmpinată de consumator va fi rezolvată într-un mod favorabil acestuia.
CITEŞTE:
Patronul cu job-uri fictive amendat şi la un pas să-şi închidă prăvălia