Biroul preşedintelui Consiliului Judeţean, Florin Ţurcanu este în plin şantier. O echipă de muncitori a început încă de vineri, 3 august 2012 să lucreze la spaţiul unde şeful CJ îşi va desfăşura activitatea timp de patru ani de zile.
Dat fiind faptul că Florin Ţurcanu se află în concediu de odihnă, se urmăreşte ca până la revenirea sa la serviciu să fie finalizate lucrările de modernizare. Deja peretele care separa biroul său de antecamera unde funcţiona secretariatul a fost spart. Ulterior vor fi igienizate şi birourile celor doi vicepreşedinţi. „
Acolo practic este o formă de modernizare, s-a spart puţin pe acolo, se regândeşte un pic spaţiul de acolo şi se va face o igienizare inclusiv în birourile astea de la vicepreşedinţi, mobilierul îl recondiţionăm că nu avem să cumpărăm aşa ceva, este un proces de igienizare mai mult”, a declarat
Gheorghe Sorescu, vicepreşedinte CJ.
Pentru realizarea acest lucrări, în cadrul unei şedinţe de Consiliu Judeţean a fost alocată suma de 233.000 de lei spre capitolul „bunuri şi servicii”. Aproape jumătate din acest bani sun utilizaţi pentru extinderea cabinetului şefului CJ dar şi pentru alte lucrări care se vor desfăşura în imobil doar la primul etaj şi de care vor beneficia numai şefii instituţiei. Biroul lui Florin Ţurcanu urmează a fi finalizat până la sfârşitul săptămânii. „
Cât de repede, ei undeva săptămâna viitoare ar trebui să termine, săptămâna asta pleacă şi d-na vicepreşedinte şi vor intra şi la dumneaei şi apoi vor veni să lucreze la mine. practic aici vor da cu var, la mobilier nu am ce face, dl. preşedinte an înţeles că va vrea să îşi aducă mobilier pe banii lui”, a mai spus
Gheorghe Sorescu.
Citeşte şi:
Fantezii pe bani publici în Palat – Ţurcanu îşi măreşte biroul cu fonduri de la buget - DOCUMENT