Botoşănenii internaţi pe secţiile Spitalului Judeţean Mavromati se plâng de comportamentul şi atitudinea cu care sunt trataţi de o parte dintre salariaţii unităţii medicale, dar şi de limbajul cu care li se adresează.
Cele mai multe reclamaţii cu privire la această problemă au fost făcute telefonic şi au ajuns şi la urechile managerului
Viorel Iliuţă. În opinia sa acest lucru nu este normal şi susţine că un medic sau un asistent nu trebuie să aibă un limbaj neadecvat faţă de aparţinători sau de pacient.
„O problemă există, în anumite zone există o nemulţumire a mea cel puţin, care a fost constatată şi de către pacienţi cu privire la modul de adresare. Se pare că modul de adresare a unor categorii de personal al spitalului nu este întotdeauna adecvat situaţiei, momentului şi persoanei. Adică se vorbeşte nu foarte în regulă şi politicos, cum ar trebui să se vorbească cu pacientul. E un semnal de alarmă”, a declarat
Viorel Iliuţă, directorul spitalului.
El a mai menţionat că va aduce la cunoştinţă întregului personal sanitar aceste aspecte pentru a se remedia situaţia. Potrivit şefului unităţii, cele mai multe plângeri de „rele tratamente” au fost la adresa asistenţilor medicali de la Secţia de Pediatrie, Secţia de Obstetrică şi Ginecologie, dar şi de la Unitatea de Primire Urgenţe de la „Mavromati”.
[[banner]]
CITEŞTE:
Asistentă de la „Mavromati” dată afară pentru „chiul” de la serviciu