Decembrie pare să fi fost cea mai bună lună pentru Uvertura Mall de la inaugurare. Cel puţin asta reiese dintr-un comunicat al DTZ Echinox, compania care administrează complexul comercial de la Botoşani.
Firma care se ocupă de mai multe centre de acest tip din ţară a făcut un bilanţ al anului precedent în care se precizează că nivelul traficului în
Uvertura Mall Botoşani în decembrie a depăşit cu peste 80% media anuală de trafic.
"Creşterea traficului a fost mereu responsabilitatea numărul 1 a oricărui property manager, convertirea acestuia în vânzări fiind deja o responsabilitate împărţită cu retailerii parteneri. Din acest motiv creşterile de trafic înregistrate ne dau încredere că există potenţial de îmbunătăţire a rezultatelor, atât pentru proprietarii de centre comerciale, cât şi pentru retaileri”, a declarat
Sebastian Mahu, head of property management department, DTZ Echinox.
[[banner]]
În întreaga ţară, numărul vizitatorilor centrelor comerciale a revenit pe creştere începând cu anul 2012, tinerii născuţi în 1981-1987 contribuind în special la această evoluţie, însă efectul benefic al creşterii frecvenţei de vizitare a mall-urilor este anulat de scăderea coşului mediu de cumpărături.
Stocul total de spaţii comerciale moderne a ajuns la finalul anului trecut la 1,7 milioane metri pătraţi, în 2013 fiind livraţi 118.000 metri pătraţi prin deschiderile
Uvertura Mall în Botoşani (15.000 mp), Coral în Constanţa (7.500 mp), AFI Palace în Ploieşti (29.000 mp), Promenada Mall în Bucureşti (35.000 mp) şi Galati Shopping City (28.000 mp).
VEZI ŞI:
Parcare blocată şi îmbulzeală generală la Noaptea Reducerilor din mall GALERIE FOTO