Cazul botoşănencei care a reclamat la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului (CJPC) prin soţul său că un salon de frumuseţe i-a distrus părul şi extensiile în urma unei proceduri de vopsire a fost soluţionat. În urma cercetărilor efectuate de inspectorii CJPC s-au descoperit detaliile problemei tinerei.
Astfel, botoşăneanca a comandat de pe internet extensii de păr natural de culoare roşcată în valoare de 250 de lei, însă după o vreme a dorit să îşi facă şuviţe blonde şi implicit a solicitat ca şi meşele de păr să fie vopsite în aceeaşi culoare. Din nefericire pentru aceasta, procedura a eşuat în mâinile hair-stylistului. „
Au fost invitaţi atât reclamanta, a fost invitată aici la sediul nostru cât şi administratorul salonului cu vina. În primul rând reclamaţia a fost depusă după o lună şi jumătate de la data când s-a produs, deci în octombrie a fost la salon, reclamaţia a fost depusă de 21 noiembrie parcă la noi. A venit cu extensiile, că a spus că i-a căzut părul, nu avea cum să îi cadă părul, pentru că părul nu a fost vopsit, s-au făcut doar şuviţe la păr dar extensiile care ni le-a prezentat erau într-adevăr foarte grav deteriorate”, a declarat
Carmen Aţurcăniţei, comisar CJPC. Nemulţumită de serviciul prestat, tânara a solicitat de la consucerea unităţii contravaloarea serviciilor, însă la intervenţia Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorului, acesta a primit banii pe care i-a plătit pentru meşe. „
Administratorul a recunoscut că a încercat să vopsească şi atât a putut el face şi a despăgubit reclamantul cu 250 de lei, contravaloarea extensiilor”, a mai spus
Carmen Aţurcăniţei. (E.Ş.)
CITEŞTE ŞI:
Un salon de frumuseţe a distrus părul unei botoşănence – VEZI ce a făcut