Acest lucru se va întâmpla în următorii doi ani de zile. Primăria a emis deja o serie de notificări către asociațiile de proprietari din municipiu care vizează direct imobilele care au la parter spații comerciale, birouri sau cabinete medicale.
Aceste imobile trebuie să fie expertizate din punct de vedere seismic de către un expert autorizat.
”Am trimis o notificare asociațiilor de proprietari care au obligația conform legii să efectueze expertiza tehnică pentru clădirile care prezintă risc seismic. Este vorba despre clădirile construite înainte de 1978, acolo unde asociațiile pot avea la parterul blocurilor alte spații decât cele cu destinația locuință și trebuie să efectueze expertiza tehnică”
Cosmin Andrei, viceprimarul municipiului Botoșani
Vor suporta cheltuielile acestor expertize proprietarii de apartamente din respectivele blocuri.
”Plata acestor expertize trebuie făcută în solidar cu toți cei care locuiesc în imobile. Termenul limită este de doi ani de zile de la primirea notificării, această notificare fiind de altfel singura sarcină pe care o are Primăria în ceea ce privește aceste clădiri. Bineînțeles, pe lângă obligația de a face această expertiză la clădirile pe care le deținem în proprietate”
Cosmin Andrei, viceprimarul municipiului Botoșani
Conform legii notificarea este obligatorie. O expertiză de acest gen poate ajunge și la suma de 5 – 6.000 de lei pentru un singur bloc.
Evoluție și inovație - Cum modelează tastatura mecanică și laptopul gaming ASUS viitorul tehnologiei
Redacția Botoșăneanul
Nov 07, 2024