Reprezentanţii Apa Grup au luat măsura debranşării a 10 abonaţi din cauza datoriilor pe care le înregistrau la plata serviciilor de apă-canalizare. Este vorba despre persoanele care aveau neachitate mai mult de 6 facturi şi care locuiau la case. Debranşarea s-a făcut în săptămîna premergătoare sărbătorilor pascale.
„Am apelat la o serie de debranşări din cauza sumelor mari pe care le avem de recuperat de la abonaţii noştri atît persoane fizice cît şi juridice. Am impus măsura de debranşare la 10 case din municipiu, unde acesta este mult mai facilă faţă de persoanele care locuiesc la bloc de exemplu şi unde debranţarea este mai complicată, din cauză că este foarte greu să intrăm pe proprietatea abonatului”, a declarat Albert Tănasă, şef serviciu juridic SC Apa Grup SA.
Acesta a mai declarat că, ponderea datoriilor la apă o deţin persoanele care locuiesc la bloc, unde recuperarea este extrem grea deoarece este aproape imposibil să se efectueze debranşări individuale.
Programul casieriilor Nova ApaServ în perioada Sărbătorilor de iarnă
Redacția Botoșăneanul
Dec 24, 2024
Redacția Botoșăneanul
Dec 24, 2024
Redacția Botoșăneanul
Dec 24, 2024
Abonează-te pentru a fi la curent cu noutățile