Mai multe reclamații au fost formulate de către botoșăneni la Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor (CJPC)
Iar cele mai multe se referă la faptul că li se strică telefonul mobil de prea multe ori în perioada de garanție și nu li se dă altul nou.
„Multe reclamații sunt cu Telekom, Orange. Problemele sesizate sunt cele vechi că s-a stricat o dată, de două ori și nu li s-a înlocuit produsul. Dar se spune că repari ori de câte ori este nevoie. Legiuitorul nu spune că dacă s-a defectat o dată sau de două ori trebuie să îi dai banii înapoi sau să înlocuiești produsul. Ei nu sunt de acord, ei spun domnule nu-i corect să se defecteze de două trei ori și tot să-l repari. Legea spune îl duci în service, dacă în service nu poate să-l repare atunci îi dă dreptate și îl înlocuiește sau îi dă bani”,
Niculai Rață, comisar CJPC
Însă potrivit lui Niculai Rață în astfel de situații, comisarii din cadrul instituției nu pot să facă mare lucru.
„Noi putem sa vedem dacă se respectă legea, legea spune ca în maxim 15 zile calendaristice trebuie să repari produsul. În cazul în care nu se rezolvă atunci e automat amendă plus obligația sa ii dea banii, dar dacă se respectă alea 15 zile nu putem să îi facem noi nimic”,
Niculai Rață, comisar CJPC
Mult mai puține reclamații sunt pentru cumpărăturile online unde sunt înregistrate cam două trei pe lună.
Prietenul lui Portariuc este noul președinte al PSD
Redacția Botoșăneanul
Nov 25, 2024
Comunicat de presă: Digitalizarea firmei Anca Farm
Redacția Botoșăneanul
Nov 25, 2024
A demisionat și Nicolae Ciucă: Am învățat lecția
Redacția Botoșăneanul
Nov 25, 2024