Câțiva pacienți botoșăneni sunt nemulțumiți de modul în care au fost tratați de personalul medical al Spitalului Județean de Urgență Mavromati.
Deși rețelele de socializare sunt pline de mesaje acuzatoare la adresa personalului sanitar, în realitate puțini sunt cei care depun reclamații oficiale.
De la începutul anului și până în prezent au fost înregistrate doar 4 reclamații la adresa cadrelor medicale care au vizat actul medical.
„Toate plângerile au fost trimise către Comisia de etică a spitalului și către Comisia de disciplină. În urma evaluările efectuate nu s-au constatat abateri ale personalului referitor la actul medical”,
Ștefan Bercea, purtător de cuvânt Spitalul Județean
Deci, medicul Ștefan Bercea a afirmat că au fost plângeri subiective care s-au dovedit ulterior a fi neîntemeiate.
Având în vedere această situație, nu există motiv pentru care conducerea spitalului să trimită cazurile la Comisia din cadrul Colegiului Medicilor.
Redacția Botoșăneanul
Nov 27, 2024
Medic nou la Spitalul Județean pe o specialitate importantă
Oana Sava
Nov 27, 2024