Oamenii vorbesc despre calvarul pe care îl trăiesc din cauza problemelor pe care, spun ei, factorii responsabili le ignoră, la fel cum le ignoră și sesizările din ce în ce mai dese.
Locuitorii din Miorcani, județul Botoșani, au ajuns la disperare și speră ca strigătul lor de ajutor să nu rămână fără ecou.
”Ca oameni simpli ce trăim în această zonă a țării de foarte mulți ani ne punem întrebarea de ce în ultimele 12 luni am avut parte de atâtea întreruperi de energie electrică? … Rețeaua electrică este aceeași, condițiile meteorologice nu au fost mai blânde în ultimii 30-40-50 de ani… De ce rămânem fără energie electrică o dată la câteva zile? Linia electrică nu se întreține ? Vegetația crește peste noapte?”, scriu oamenii din nordul județului Botoșani.
Sunt cuvintele cu care începe Scrisoarea deschisă pe care cetățenii din Miorcani o transmit către E.ON Energie Romania,E.ON Distributie Romania și Delgaz Grid SA.
În calitate de abonați, oamenii își doresc să aibă continuitate în alimentarea cu energie electrică, ”să putem suna și intra în legătură cu operatorii de la “deranjamente” rapid, să ni se răspundă civilizat și cu respect la sesizările telefonice”.
Locuitorii din Miorcani spun că sunt expuși, mai ales atunci când se confruntă cu cazuri medicale urgente, în condițiile în care rămân și fără baterii la telefoanele mobile.
”Dincolo de codul de abonat al unor locuri de consum se găsesc oameni care doresc să aibă posibilitatea să își încarce un telefon pentru urgente medicale (în cazuri medicale grave pentru a ajunge la o unitate spitalicească sunt de parcurs zeci de kilometri ), să își păstreze alimentele aflate în lăzi frigorifice în stare bună (agonisite cu efort), să aibă o calitate a vieții pe care numai energia electrică o poate aduce”, spun cetățenii din Miorcani.
Din păcate, mai spun oamenii din nordul județului Botoșani, ”pentru a anunța un deranjament este necesar a se sta și cu orele in telefon. În aceste condiții, bineînțeles că telefoanele mobile se pot descarca și întreruperea de energie nu mai poate fi anunțată”.
În cazul în care strigătul lor disperat va rămâne din nou fără ecou, oamenii spun că vor apela la toate mijloacele legale necesare.
”Vom formula constant plângeri la ANRE, la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului, la instanțele de judecată, la organele de urmărire penală. În acest caz, Dvs. veți suporta costul tuturor acestor demersuri, inclusiv taxe de timbru, onorarii avocațiale, onorariile experților judiciari și ale executorilor judecătorești”, se arată în finalul Scrisorii deschise.
Citește Scrisoarea deschisă a locuitorilor din Miorcani AICI
DESCARCĂ APLICATIA BOTOSĂNEANUL PENTRU MOBIL:
Șofer BĂUT scos din trafic de polițiști: A fost condus la spital
Redacția Botoșăneanul
Nov 15, 2024
DE ASTĂZI: Vicepreședinte nou delegat la Judecătoria Botoșani
Oana Sava
Nov 15, 2024
Vot la CJ pentru două spitale noi, Iftime: Insist foarte mult ca acest proiect să treacă
Oana Sava
Nov 15, 2024
Hai la film! PROGRAMUL săptămânii la Happy Cinema Botoșani
Redacția Botoșăneanul
Nov 15, 2024