Din ce în ce mai mulți botoșăneni cu spirit civic se implică în ajutorarea semenilor care sunt nevoiți să stea în această perioadă în case, pentru a limita răspândirea coronavirusului.
Amintim că voluntarii de la ”Frăția Ortodoxă” – Filiala Botoșani au anunțat încă de vineri că sunt la dispoziția persoanelor vârstnice, oferindu-se să le facă acestora cumpărăturile, dar și să îi ajute cu alte treburi care implică deplasarea de la domiciliu.
După ei, mai mulți agenți economici suspendă activitatea, implicându-se, însă, în a-i sprijini pe cei direct afectați: peroanele din carantină, dar și angajații aflați în aceste zile în prima linie – ISU sau spitale.
De această dată, Asociația Grup Civic Botoșani anunță că demarează activitatea de ajutorare a celor care au nevoie de sprijin.
”Livram bătrânilor si persoanelor vulnerabile, în mod voluntar, produsele și medicamentele de care au nevoie!”, este mesajul celor de la Asociația Grup Civic Botoșani.
Serviciul este disponibil începând cu data de 16.03.2020 ora 8:00.
”Majoritatea persoanelor pentru care am inițiat această mișcare nu au cont pe rețelele de socializare. Dacă sunteți în țară sau în străinătate și aveți părinți sau bunici care au nevoie de ajutor vă rugăm să le comunicați un număr de telefon din cele de mai jos”,
Daniel Câșlariu, Asociația Grup Civic Botoșani
Dacă ai nevoie de anumite cumpărături, sunați la unul din numerele:
-0757369356
-0787413769
-0754010583
Sunteți rugați să apelați doar dacă într-adevăr aveți nevoie de ajutor.
Pentru Dorohoi puteți apela la :
+40762225673
+40757139794
Pentru Orășeni Deal puteți apela:
0787316220
Serviciul este disponibil in județul Botoșani!
”Rugămintea mea este ca dumneavoastră sa distribuiți în speranța că va dori cineva ajutor. Dacă sunt asistenți medicali care nu au un loc de muncă și vor să se alăture echipei noastre vor fi primiți cu brațele deschise. Asociația Grup Civic Botoșani decontează motorina tuturor celor care vor fi voluntarii în săptămânile care urmează”,
Daniel Câșlariu, Asociația Grup Civic Botoșani
Procedura de organizare si desfășurare a livrărilor
Important: Toate livrările făcute sunt gratuite. Beneficiarii plătesc doar costul produselor și noi avem grijă să luăm produsele cele mai rezonabile la preț.
La realizarea comenzii telefonice se oferă mai multe variante beneficiarului
Noi transmitem costul produselor și îl sunăm cu 10 minute înainte de a ajunge la ușă. Voluntarul (purtând mănuși și mască) când ajunge sună la ușă, lasă coletul, beneficiarul fiind în prealabil instruit să aștepte 2-3 minute înainte să preia coletul după care voluntarul preia banii pe care îi sigilează intr-o pungă.
Pentru mai multă încredere, există și posibilitatea ca noi să lăsăm coletul la ușă, după câteva minute beneficiarul să preia coletul și să verifice produsele, după care să lase plata la ușă.
Este indicat ca banii să fie introduși într-o pungă închisă ermetic pentru a reduce riscul de contaminare.
În funcție de situație adaptam metodele de mai sus. Nu sunt perfecte, dar suntem deschiși la opțiuni și îmbunătățiri pe parcurs.
DESCARCĂ APLICATIA BOTOSĂNEANUL PENTRU MOBIL:
TOP 4 soluții eficiente pentru transport rapid și confortabil din Otopeni
Redacția Botoșăneanul
Nov 15, 2024
Top 3 activități pentru a te simți în vacanță chiar și după întoarcerea acasă
Redacția Botoșăneanul
Nov 15, 2024
A început Postul Crăciunului: CE nu ai voie să faci până pe 24 decembrie
Redacția Botoșăneanul
Nov 15, 2024
Redacția Botoșăneanul
Nov 15, 2024
Botoșănean ajuns la spital după ce a căzut de pe o trotinetă electrică în fața sediului Poliției
Redacția Botoșăneanul
Nov 15, 2024