NISSA, brandul românesc cu o tradiție de peste 28 de ani, foarte apreciat de femeile rafinate și încrezătoare, și-a dezvoltat prezența în rețeaua națională Iulius Mall cu două noi locații. Recent, creațiile vestimentare ale retailerului autohton sunt expuse în Iulius Mall Suceava și Iulius Mall Cluj-Napoca.
Rețeaua Iulius Mall este în continuă conectare cu tendințele fashion și cu așteptările clienților privind experiența de shopping. Recent, în portofoliul său s-a extins brandul cu rădăcini românești NISSA, cu două noi locații, în Iulius Mall Suceava (80 mp) și Iulius Mall Cluj-Napoca (70 mp).
Dedicat femeilor cu stil, NISSA este definiția rafinamentului, indiferent de piesele din garderobă, de la rochii de zi și de seară, topuri, fuste, pantaloni, salopete, până la costume de baie, loungewear, dar și genți, încălțăminte și accesorii. Materiale de calitate, siluete clasice și modele contemporane ready-to-wear sunt accentele pe care se croiesc colecțiile NISSA, răspunzând așteptărilor femeii actuale, fashion forward.
„Acordăm o importanță deosebită încurajării și susținerii antreprenoriatului românesc. Ne bucură și apreciem parteneriatele cu branduri autohtone, care au curajul și viziunea de a oferi plus-valoare, alături de rețelele internaționale. Extindem, astfel, în proiectele Iulius Mall din Suceava și Cluj-Napoca binecunoscuta rețea de fashion NISSA, care este deja prezentă și în ansamblurile mixed-use Palas Iași și Iulius Town Timișoara. Proiectele Iulius sunt poli de atracție la nivel regional în materie de fashion și timp liber, o legătură între un public cu o apetență ridicată pentru nou și brandurile care setează trendurile”, a spus Oana Diaconescu, Head of Leasing IULIUS.
Brandul NISSA a fost fondat în 1993, o afacere de familie creată pentru a face fiecare femeie fericită. Brandul continuă să evolueze, fiind prezent în capitalele internaționale ale modei – New York, Moscova, Londra și Milano, prezentând colecțiile buyerilor în cadrul Fashion Week. Colecțiile NISSA pot fi găsite în cele 15 magazine NISSA situate în România, precum și în SUA, Irlanda, Anglia, Polonia, Rusia și Orientul Mijlociu.
Compania IULIUS este singurul dezvoltator și operator de proiecte mixed-use de regenerare urbană din România, cu o experiență de peste 20 de ani în real estate și cu o prezență în patru mari orașe din țară – Iași, Timișoara, Cluj-Napoca și Suceava.
De la mall-ul inaugurat în anul 2000, la Iași, primul din afara Capitalei, IULIUS a crescut organic până la un portofoliu ce cuprinde astăzi peste 300.000 mp de retail, în două proiecte mixed-use de regenerare urbană (Palas Iași și Iulius Town Timișoara), singurele de acest tip din țară, și o rețea națională de shopping mall-uri regionale (Iulius Mall – Iași, Cluj-Napoca și Suceava). Definite de vitalitate, diversitate și modernitate, shopping mall-urile IULIUS sunt lidere de piață și au caracter regional, atrăgând peste 68 de milioane de vizite anual, inclusiv ale locuitorilor din țările învecinate. Sunt adaptate identității fiecărui oraș, printr-un mix echilibrat între shopping, dining și entertainment, și au un rol complementar de susținere a antreprenoriatului autohton, îmbinând inițiativele locale cu cele mai dorite branduri internaționale, prin cele peste 1.000 de parteneriate încheiate la nivelul rețelei naționale.
ANUNȚ Primăria Mihai Eminescu privind acordarea unor înlesniri la plata amenzilor
Redacția Botoșăneanul
Nov 12, 2024
S-a stabilit programul etapei XVII-a din Superliga: Cu CINE joacă FC Botoșani
Redacția Botoșăneanul
Nov 12, 2024
Comunicat PNL: Dna Alexandra Huțu a demonstrat din nou că doarme în papuci – VIDEO
Redacția Botoșăneanul
Nov 12, 2024