Noaptea de excepţie de la Grand Irish Pub, unde a revenit pentru prima dată de la reunire celebra trupă Iris, a fost completată de un alt eveniment. Compania „Prodalcom” a lansat noua vodcă „Ştefan cel Mare”.
A făcut-o într-un mod cât se poate de... senzual. Patru tinere îmbrăcate super sexy au fost cele care au servit spre degustare botoşănenilor prezenţi în club pahare din ultimul produs al companiei care îşi trage obârşia de la Vorona. Obişnuite ale concursurilor de miss, hostessele au devenit în pauza concertului de la Iris principalul element de atracţie pentru cei 400 de oameni prezenţi la pub. Printre aceştia s-au regăsit zeci de angajaţi şi colaboratori ai companiei care a făcut din „Voronskaya” un brand naţional şi care acum îşi doresc să facă acelaşi lucru şi cu „Ştefan cel Mare”. De altfel, prezent personal la lansare, Cornel Şfaiţer, director şi asociat la „Prodalcom”, a arătat că evenimentul de la Botoşani este primul dintr-o serie de evenimente ce vor fi organizate în mai multe judeţe pentru promovarea noului produs. Inclusiv ieri la Botoşani clubul a fost ornat cu mai multe însemne a băuturii spirtoase scoase pe piaţă şi pentru a marca peste 500 de ani de la terminarea domniei lui Ştefan cel Mare. Vodca închinată acestuia devine practic produsul de vârf al grupului „Prodalcom”, fiind prezentat drept „cea mai pur vodcă”. (S.B.)
VEZI ŞI:
Redacția Botoșăneanul
Nov 23, 2024
Olimpiadele școlare din 2025 s-ar putea desfășura online: Lucrările se vor corecta pe calculator
Redacția Botoșăneanul
Nov 22, 2024