În prezent, complexul are o suprafață totală de peste 22.000 mp și dispune de o suprafaţă închiriabilă de aproape 15.000 mp, din care hypermarketul Carrefour acoperă peste 9.000 mp. La toate acestea se va adăuga o nouă galerie care va fi dezvoltată în faza a doua a proiectului, însă conducerea
Botoşani Shopping Center nu a precizat când va fi pusă în practică.
„Chiar de la deschiderea centrului comercial Botoșani Shopping Center am estimat că nord-vestul oraşului Botoşani este principala zonă de retail și totodată zona primară de impact care atinge peste 100.000 de persoane datorită poziționării pe un bulevard central, intens traficat și al mixului de chiriași. Astfel, am reușit să fim pe un trend ascendent de vizitatori în fiecare an și estimăm o creștere de la 3,2 milioane vizitatori în 2013 la 3,6 milioane vizitatori în 2014”, a declarat
Mircea Câmpanu, director Botoșani Shopping Center.
În 2013 complexul comercial a avut parte de deschiderea a patru noi magazine. În prezent, gradul de ocupare este de 98,03%, contractaţi de retaileri naţionali şi internaţionali, printre care Domo, NewYorker, Leonardo, Orsay, Mado şi Beauty Mania.
CITEŞTE ŞI:
Shopping de noapte la Carrefour – îmbulzeală cu sute de cumpărători – GALERIE FOTO