Cel mai mare complex comercial din Botoșani și-a majorat veniturile din chirii cu 12% anul trecut, depășind limita a 8 milioane de lei. Datele au fost făcute publice de compania care administrează Uvertura Mall și care preconizează continuarea creșterii și în acest an.
În aceste condiții profitul a crescut până la 1,8 milioane de lei, un plus de 8% față de anul precedent.
Printre chiriași se regăsesc branduri precum H&M, Kenvelo, Yves Rocher și Pepco.
”Estimăm un număr de peste 3,5 milioane de vizitatori în anul 2020, iar motorul acestei creșteri va fi și dezvoltarea zonei de leisure și entertainment. În acest scop, am perfectat cu colaboratorii noștri deschiderea unei zone de gaming și realitate virtuală, dar și, în perspectivă apropiată, deschiderea unei zone de lasertag”,
Boris Titov, shopping center manager Uvertura Mall.
În 2019 Uvertura Mall a intrat în reorganizare judiciară după ce vreme de patru ani s-a aflat în insolvență. Managerii centrului au reușit să blocheze intenția administratorului judiciar și a principalului creditor, Banca Transilvania, de vânzare a centrului comercial, reușind rezultate financiare bune, care au permis ieșirea din insolvență.
DESCARCĂ APLICAȚIA BOTOȘĂNEANUL PENTRU MOBIL
Legendarul Nicu Alifantis vine la Botoșani pentru un concert special cu Filarmonica
Oana Sava
Nov 16, 2024
Șoferi AMENDAȚI de polițiștii locali după ce au intrat cu mașinile într-o zonă interzisă
Redacția Botoșăneanul
Nov 16, 2024
Bărbat necunoscut găsit în maiou și pantaloni scurți pe stradă: Era în comă și lovit la cap
Redacția Botoșăneanul
Nov 16, 2024
Botoșănean găsit înghețat în casă transportat în comă la Urgențe
Redacția Botoșăneanul
Nov 16, 2024