Cel mai mare complex comercial din Botoșani și-a majorat veniturile din chirii cu 12% anul trecut, depășind limita a 8 milioane de lei. Datele au fost făcute publice de compania care administrează Uvertura Mall și care preconizează continuarea creșterii și în acest an.
În aceste condiții profitul a crescut până la 1,8 milioane de lei, un plus de 8% față de anul precedent.
Printre chiriași se regăsesc branduri precum H&M, Kenvelo, Yves Rocher și Pepco.
”Estimăm un număr de peste 3,5 milioane de vizitatori în anul 2020, iar motorul acestei creșteri va fi și dezvoltarea zonei de leisure și entertainment. În acest scop, am perfectat cu colaboratorii noștri deschiderea unei zone de gaming și realitate virtuală, dar și, în perspectivă apropiată, deschiderea unei zone de lasertag”,
Boris Titov, shopping center manager Uvertura Mall.
În 2019 Uvertura Mall a intrat în reorganizare judiciară după ce vreme de patru ani s-a aflat în insolvență. Managerii centrului au reușit să blocheze intenția administratorului judiciar și a principalului creditor, Banca Transilvania, de vânzare a centrului comercial, reușind rezultate financiare bune, care au permis ieșirea din insolvență.
DESCARCĂ APLICAȚIA BOTOȘĂNEANUL PENTRU MOBIL
Campania „Ajută Mama și Copilul” – sprijin pentru mamele din Centrul Maternal „Micul Prinț”
Redacția Botoșăneanul
Mar 02, 2025
Sabău şi-a pus la zid jucătorii, după U Cluj – FC Botoşani 0-1: Nu se poate să arătăm aşa
Redacția Botoșăneanul
Mar 02, 2025
Săptămâna Protecției Civile: Pompierii din Botoșani, acțiuni educative în lăcașurile de cult
Redacția Botoșăneanul
Mar 02, 2025
Investiție în educație: Sala de sport a Școlii „Elena Rareș” va fi complet renovată
Redacția Botoșăneanul
Mar 02, 2025
Patru comune din Botoșani vor avea centrale fotovoltaice
Redacția Botoșăneanul
Mar 02, 2025
Abonează-te pentru a fi la curent cu noutățile