Prin aceste chestionare botoșănenii pot sesiza eventuale derapaje ale personalului medical.
Dacă la acest moment sunt completate pe perioada internării, se intenționează ca pe viitor pacienții să le primească la momentul în care părăsesc patul de spital.
„Această discuție am avut-o chiar ieri legată de acest chestionar de satisfacție al oricărui pacient din cadrul Spitalului <>, nu numai la Maternitate. Vor fi în toate foile de observație și vor fi înmânate pacienților la externare.”
Monica Adăscăliței, manager Spitalul Județean Mavromati
Vor fi înmânate pacienților de pe toate secțiile Spitalului Județean Mavromati spre a fi completate și sesizate anumite comportamente din partea personalului medical.
Botoșănenii sunt încurajați să se sesizeze orice li se pare în neregulă în spitalele botoșănene.
Polițiștii locali au ieșit pe străzi: Mașină ridicată, roți blocate și șoferi amendați
Redacția Botoșăneanul
Mar 14, 2025
FC Botoșani a făcut spectacol la Ploiești: Victorie fără drept de apel cu Petrolul - VIDEO
Andreea Coțovanu
Mar 14, 2025
Ce este pariul responsabil și cum să joci în siguranță online
Redacția Botoșăneanul
Mar 14, 2025
Da la infirmier la antreprenor de centru de recuperare medicală de top din Botoșani
Redacția Botoșăneanul
Mar 14, 2025
Abonează-te pentru a fi la curent cu noutățile