Uvertura Mall a înregistrat un număr impresionant de vizitatori în prima zi de la deschidere. În numai şapte ore, 9.700 de persoane au trecut pragul centrului comercial, anunţau reprezentanţii mall-ului vineri după-amiază, care preconizau că până la sfârşitul zilei 25.500 de persoane urmau să păşească în complex. Aceasta în condiţiile în care populaţia municipiului Botoşani este puţin peste 100.000 de persoane.
În opinia Manuelei Gheorghiu, marketing manager la
Uvertura Mall, interesul uriaş manifestat de botoşăneni la inaugurarea centrului comercial arată cât de aşteptată a fost deschiderea acestuia.
Declaraţiile unor chiriaşi după prima zi de activitate în Uvertura Mall:
,,Magazinul Eponge Botoşani se află pe lista magazinelor de referinţă ale firmei Staff Collection. Ne dorim să oferim clienţilor noştri marfă de calitate la preţuri competitive, întâmpinându-i cu produse din propriile colecţii, realizate în fabrica din România. Suntem încântaţi de primirea pe care ne-au făcut-o locuitorii din Botoşani, încă de la prima ora înregistrându-se un flux de clienţi impresionant”,
Mariana Lacatis, director general adjunct Eponge.
,,Răspunsul botoşănenilor la deschiderea noului Mall ne-a depăşit, cu siguranţă, aşteptările. Clienţii au salutat intrarea pe piaţă a magazinului Carrefour Market, mai aproape de casele lor, şi ne-au vizitat în număr mare în ziua deschiderii oficiale. Feedback-ul pozitiv primit ne obligă să ne menţinem în topul preferinţelor oamenilor şi să avem mereu ofertele cele mai avantajoase!”-
Romeo Radu, manager regional Supermarket Carrefour.
,,Suntem mulţumiţi de traficul din ziua deschiderii Uvertura Mall. Sunt foarte mulţi vizitatori încă de la prima oră. Mare parte a vizitatorilor sunt curioşi astăzi, dar cu siguranţă vor şti unde să revină în urma vizitei de astăzi”,Adrian Urda, Home Sweet Home.
VEZI ŞI:
Mii de oameni au luat cu asalt Uvertura Mall – GALERIE FOTO
[[galerie-foto]]
VEZI ŞI:
„Respiro” de după amiază la Uvertura Mall – GALERIE FOTO