Consiliul Judeţean Botoşani pune la dispoziţia funcţionarilor publici botoşăneni posibilitatea transferului la cerere pentru un număr de patru posturi vacante. Persoanele interesate de un loc de muncă în instituţia judeţeană se pot adresa salariaţilor de la CJ.
Cele patru posturi care ar urma să fie ocupate prin transfer sunt consilier, clasa I,
grad profesional asistent – 1 post, expert, clasa I, grad profesional asistent – 1 post şi referent clasa III, grad profesional superior – 2 posturi. Aceştia ar urma să fie încadraţi în structura Direcţiei de Buget- Finanţe, Serviciul Financiar, contabilitate, buget, taxe, impozite. Pentru primele două posturi condiţiile solicitate de angajator sunt: studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor economice iar pentru celelalte două: studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat în specialitatea contabilitate.
Transferul la cerere poate avea loc în autorităţi sau instituţii publice din administraţia publică locală şi se face într-o funcţie publică de aceeaşi categorie în urma aprobării date de conducătorul unităţii. Funcţionarii interesaţi pot depune o solicitare însoţită de CV la registratura CJ în termen de 10 zile de la publicarea anunţului care a fost deja postat pe pagina electronică a instituţiei. În cazul în care vor fi înregistrate mai multe cereri , instituţia va organiza un interviu cu funcţionarii solicitanţi.