La scurt timp de când activitatea a fost sistată temporar la Miorița în urma unui control din partea Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor, administratorii complexului au luat poziție.
Au declarat că deficiențele care au fost găsite în restaurantul lor au fost mai puțin grave și au ținut mai degrabă de modul de etichetare al produselor alimentare.
În procesul verbal se arată că a fost depistată o cantitate de 247 kilograme de carne de vită, pulpe pui, coaste porc catalogate ca fiind „produse alimentare neconforme (fără etichetă)”. De asemenea, la bucătărie, comisarii au constatat că la pastele carbonara în meniu este trecută smântâna ca ingredient însă, în realitate se folosește făină de grâu.
La hotel instalația cu aer condiționat era cu filtre necurățate, s-au găsit fire de păr între saltea și husa de la lenjeria de pat, fața de pernă avea un aspect neplăcut, de culoare gălbuie și camerele aveau mobilier necorespunzător pentru 4 stele.
„Problemele noastre au fost de fapt cu etichetarea produselor, eu nu am știut că trebuie ținute etichetele de la produse. Problemele au fost remediate, astăzi avem un eveniment cu 300 de oameni”,
Viorel Saucă, administratorul complexului
Administratorul complexului Miorița a arătat că a remediat deficiențele și a deschis din nou unitatea pentru public.
DESCARCÃ APLICATIA BOTOSÃNEANUL PENTRU MOBIL:
Vot la CJ pentru două spitale noi, Iftime: Insist foarte mult ca acest proiect să treacă
Oana Sava
Nov 15, 2024
Hai la film! PROGRAMUL săptămânii la Happy Cinema Botoșani
Redacția Botoșăneanul
Nov 15, 2024
Gabriela Erdic
Nov 15, 2024
Redacția Botoșăneanul
Nov 15, 2024