Victor Ivănescu, directorul general al SC Eltrans și consilierul local Marius Oroșanu, reprezentant PNL în Adunarea Generală a Acționarilor de la această societate au avut o conferință de presă clarificatoare, în ceea ce privește trecerea de la tramvaie la autobuze închiriate.
Pentru că au existat atacuri politice continue, fotografii lângă garajul unde sunt ținute și tot felul de afirmații că aceste autobuze ar fi trebuit scoase „a doua zi pe traseu”.
Fals, spune directorul Eltrans.
„Știți foarte bine că pe data de 25 februarie s-a semnat contractul de leasing. Termenul de predare al autobuzelor era până în 25 august 2020, deci dacă alegerile locale se țineau la timp nici într-un caz nu prindeam campania electorală, așa cum se vehiculează, că toate autobuzele sunt ținute aici pentru a prinde campania electorală. Fals”,
Victor Ivănescu, director SC Eltrans SA
Autobuzele nu au putut fi puse în funcțiune din cauza blocajului creat de PSD, prin reprezentanții lor în Adunarea Generală a Acționarilor (AGA), Andreea Buiuc și Călin Bosovici.
„72 de zile s-a întârziat momentul acesta exclusiv din cauza PSD-ului. De ce spun treaba asta? În martie nu s-a putut face acel CA provizoriu pentru că, comisia dlui Tincu a refuzat să dea aviz pentru proiectul inițiat de dl primar Flutur. În aprilie s-a reușit să se facă un CA dar acei doi reprezentanți PSD din AGA au refuzat timp de 42 de zile, să se întâlnească și să semneze demersurile care trebuiau făcute”,
Marius Oroșanu, reprezentant PNL în AGA de la Eltrans
În Consiliul de Administrație a fost nevoie să fie aprobată noua organigramă a societății, prin reorganizarea unității, care a însemnat desființarea unor posturi și aprobarea altora noi.
Toate strâns legate de termene și înștiințări către alte instituții ale statului.
Ori aceste lucruri au fost făcute după ce, în Consiliul Local, pesediștii Andreea Buiuc și Călin Bosovici au fost înlocuiți cu liberalul Marius Oroșanu.
Marius Oroșanu susține că din punct de vedere legal nu s-au putut lua măsuri împotriva celor doi consilieri care au refuzat cu bună știință să se întrunească pentru stabilirea unui consiliu de administrație provizoriu la Eltrans.
„Din păcate, nici legea nu prevede un termen expres pentru respectivii consilieri. Este strict la latitudinea responsabilității fiecăruia de a scoate tramvaiele și de a pune în circulație autobuzele. Era exclusiv o problemă de responsabilitate. Eu nu-i acuz nici pe Andreea Buiuc, nici pe Călin Bosovici, se știe foarte clar că nu hotărăsc ei. Au decis Cosmin Andrei și Mihai Tincu, că sunt lideri de grup acolo”,
Marius Oroșanu, reprezentant PNL în AGA de la Eltrans
Odată tranșate aceste probleme, începând cu data de 1 august 2020, noile autobuze vor asigura transportul public local din municipiul Botoșani.
De asemenea, Marius Oroșanu și Victor Ivănescu au tranșat și problema locației pentru gararea autobuzelor, lângă Gară. Pe un loc ferit în condițiile în care în curtea Eltrans spațiul nu permite acest lucru.
Și la prețul de 70 de lei / pe lună, pentru fiecare autobuz. Adică 630 de lei în fiecare lună pentru toate cele 9.
În condițiile în care și un loc concesionat pe domeniul public de cetățeni, depășește pragul de 100 de lei, ori în cazul de față discutăm de autobuze.
DESCARCÃ APLICATIA BOTOSÃNEANUL PENTRU MOBIL:
Un botoșănean la un pas să rămână fără casă din cauza unui coș de fum
Redacția Botoșăneanul
Nov 25, 2024
Ciolacu la un pas de dezastru: USR îi cere să își recunoască înfrângerea
Redacția Botoșăneanul
Nov 25, 2024
Renașterea Botoșaniului pune presiune pe Poli Iași înaintea derby-ului
Redacția Botoșăneanul
Nov 25, 2024
După 37 de ani de aşteptare, barajul Vârfu Câmpului intră pe agenda Guvernului
Redacția Botoșăneanul
Nov 25, 2024
Redacția Botoșăneanul
Nov 25, 2024