Conducerea companiei de apă și canalizare a județului continuă să identifice soluții pentru simplificarea relațiilor cu actualii și viitorii parteneri contractuali.
Alin Cirimpei, directorul adjunct al SC Nova Apaserv susține că din 2024 se dorește a fi implementat un sistem prin care contractarea să poată fi făcută în sistem online.
Acest proces este estimat să dureze câteva luni, de la acest moment.
„Sunt consumatori care își doresc un contract cu Nova Apaserv, doresc să aibă apă, să facă un branșament. Îmi doresc să facem lucrul ăsta și online, adică să-și trimită documentația online, să nu mai vină la Registratură, la birou unic să-și depună documentația. Să poată depune documentele și ulterior să poată ridica tot online. Sunt progrese în sensul acesta, începem să ne aliniem în pas cu vremurile actuale și cu tehnologia”,
Alin Cirimpei, director adjunct Nova Apaserv
În prezent, botoșănenii care vor să încheie un contract cu Nova Apaserv sunt nevoiți să facă mai multe drumuri la ghișeele societății.
În sistem online se vor elimina aceste vizite și se va economisi timp, de ambele părți.
De la 17 grade la lapoviță și ninsoare: Ce ne așteaptă săptămâna viitoare
Redacția Botoșăneanul
Nov 17, 2024
Pericol pe șosele: Șofer prins mort de beat la volan
Redacția Botoșăneanul
Nov 17, 2024
Redacția Botoșăneanul
Nov 17, 2024
Botoșănean oprit de polițiști pe Calea Națională: Nereguli descoperite după control
Redacția Botoșăneanul
Nov 17, 2024