SC Nova Apaserv SA a dat startul încheierii noilor contracte cu beneficiarii serviciilor de apă şi canalizare. Întrucât fostul operator, SC Apa Grup SA, nu mai are licenţă de furnizare a celor două servicii, revine în sarcina noului operator şi a botoşănenilor - utilizatori ai serviciilor de alimentare cu apă şi de canalizare - să încheie noi contracte care reprezintă baza legală a relaţiei operator-utilizator.
Contractarea serviciilor cu instituţiile publice şi agenţii economici din municipii, oraşe, dar şi din mediul rural, a demarat deja prin demersurile făcute de reprezentanţii SC Nova Apaserv SA. Utilizatorii - persoane fizice vor fi anunţaţi în mod direct de necesitatea încheierii noilor contracte şi prin intermediul facturilor ce vor fi primite în luna noiembrie. Documentele vor avea tipărite pe verso un text prin care beneficiarii serviciilor de apă şi de canalizare sunt informaţi că în perioada imediat următoare se va trece şi în cazul locuinţelor în condominiu (apartamente) la facturarea la limita de proprietate, cantităţile efective de apă furnizate stabilindu-se pe baza înregistrărilor contorului de branşament (de la scara de bloc). „În acest caz consumul de apă facturat se compune din consumul individual de apă aferent locuinţei şi cota parte din consumul comun, al scării de bloc, stabilită în funcţie de numărul de persoane conform regulamentului de furnizare a serviciilor de apă şi canalizare, aprobat în 2010 de acţionariatul societăţii. Defalcarea consumurilor va fi efectuată de către operator, conform aceleiaşi hotărâri. Numărul de persoane declarate şi modificările ulterioare vor avea la bază adeverinţa emisă de asociaţia de proprietari, sau un tabel nominal semnat de minim 3 vecini de apartament din imobil, acolo unde nu există asociaţie.”, a declarat Mircea Lupu, şeful Serviciului comercial din cadrul SC Nova Apaserv SA. Facturile vor reaminti, totodată, consumatorilor că pentru persoanele fizice nu se facturează apa meteorică. Botoşănenii interesaţi pot analiza noul tip de contract, acesta fiind pus la dispoziţie la Centrul de Încasări de pe B-dul M. Eminescu nr. 34 pentru municipiul Botoşani, precum şi la sediile sucursalelor Dorohoi-Darabani şi Săveni-Ştefăneşti. Documentul include informaţii despre drepturile şi obligaţiile operatorului şi utilizatorului, despre facturare şi modalităţi de plată, precum şi date privind indicatorii de calitate ai apei furnizate.
MM Stoica a găsit vinovatul pentru eșecul cu Botoșani: Mai avea puțin și ducea zidul în poartă
Redacția Botoșăneanul
Nov 23, 2024
Iarna se instalează în forță: Ninsori abundente și viscol în toată țara
Redacția Botoșăneanul
Nov 23, 2024
Redacția Botoșăneanul
Nov 23, 2024
Alegeri Prezidențiale 2024 – Diaspora română se mobilizează
Redacția Botoșăneanul
Nov 23, 2024