Față de anul 2014, societatea va înregistra în 2015 o diminuare a veniturilor va urmare a expirării contractului încheiat cu municipalitatea. Funcție cu posibilitatea unei eventuale prelungiri sau a participării la o nouă licitație, ar exista și o serie de variante.
”
Câștigăm sau pierdem acest serviciu. Noi sperăm să mergem în continuare și să câștigăm dar ca predictibilitate a veniturilor, începând cu luna august este fără suma care revine societății din salubrizare. Pe lună este în jur de 340.000 de lei partea de salubrizare și dacă înmulțim cu cinci luni de zile este o sumă destul de importantă de diminuare a veniturilor”, a declarat
Simion Drelciuc, director general Urban Serv.
Urban Serv și-a exprimat intenția de a participa la licitația ce va fi organizată în vară în vederea încheierii unui nou contract pentru partea de salubrizare a orașului. Mai mult decât atât, șefii de la unitatea de stat au avut o întâlnire și cu președinții asociațiilor de proprietari din municipiu privitoare la zonele de intervenție. Ceea ce înseamnă că noul contract ar putea suferi modificări în caietul de sarcini iar aria de intervenție pentru salubritate să fie lărgită inclusiv la locuri de joacă sau spații verzi, în funcție de decizia beneficiarului.
(G.E.)
CITEȘTE:
Urban Serv se desparte oficial de groapa de gunoi: Am predat ștafeta