„De la preluarea mandatului, am pus accent pe colectarea datelor de contact de la consumatori, în vederea corespondării cu aceștia, prin diverse metode, e-mail, mesaje, conturi în aplicație. Am reușit să strângem până în momentul de față un număr de 63.000 numere de telefon. Nu toate, probabil, sunt corecte. Sunt numere de telefon moștenite de acum 2-3 ani. Operatorul putând, dacă utilizatorul nu a folosit numărul de telefon, să-l schimbe, să-l dea altui consumator. De aceea pot exista mesaje trimise, nu eronat, să spunem, direcționat către un anumit consumator și să ajungă la altcineva”, Alin Cirimpei, director adjunct SC Nova Apaserv SA
ASTĂZI: Protest tăcut la Muzeul Județean pentru salarii
Redacția Botoșăneanul
Jan 15, 2025
Harta șpăgii din spitale, procent ridicat la Botoșani – CLASAMENTUL
Redacția Botoșăneanul
Jan 15, 2025
Un italian recunoscător a fost premiat pe scena teatrului: S-a spart zidul tăcerii – VIDEO
Oana Sava
Jan 15, 2025
Redacția Botoșăneanul
Jan 15, 2025
ACUM: „Te Deum” la Uspenia pentru marele poet Mihai Eminescu – VIDEO
Redacția Botoșăneanul
Jan 15, 2025
Abonează-te pentru a fi la curent cu noutățile