Un dorohoian a apelat la ajutorul Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Botoşani nemulţumit fiind că a căzut în incinta unei bănci cu sediul în cel de-al doilea municipiu al judeţului. Pentru trânta luată, bărbatul dorea despăgubiri din partea reprezentanţilor instituţiei bancare.
Bărbatul s-ar fi dus la bancă imediat după Crăciun şi ar fi ieşit cu o entorsă după o căzătură în interior. Nervos de păţanie, a cerut ajutorul comisarilor pentru a putea reclama instituţia bancară şi pentru a obţine foloase materiale. „
A căzut în incintă, a alunecat, a făcut o entorsă, o întindere, foarte revoltat că unde să meargă? Nu ştiu, probabil e de competenţa ITM-ului, el era foarte revoltat că vrea despăgubiri. Şi foarte revoltat a spus că vrea să reclame undeva, aici revenim la o problemă care tot noi insistăm şi explicăm ce înseamnă consumator. Consumator eşti dacă beneficiezi de un produs sau un serviciu, ori în situaţia asta nu prea eşti consumator”, a declarat
comisarul Nicolae Raţă. Potrivit reprezentantului de la Protecţia Consumatorilor, bărbatului i s-a răspuns că sesizarea sa nu poate fi soluţionată dat fiind faptul că incidentul nu intră în competenţa instituţiei şi că, cel mai potrivit ar fi să se adreseze instanţei.
CITEŞTE:
„Dietă” reclamată la Protecţia Consumatorilor de un bătrân de 83 de ani