Directorii instituțiilor deconcentrate au participat la ședința Colegiului Prefectural în cadrul căreia s-a luat o decizie ce îi vizează în mod direct.
Mai exact, a fost aprobat un model-cadru de raportare trimestrială a activităţii. Raportul va fi prezentat în cadrul ședințelor de Colegiu Prefectural.
Conform proiectului de hotărâre, 27 de șefi de instituții trebuie să se supună deciziei prefectului și să întocmească un astfel de document.
În total, sunt 15 puncte pe care directorii instituțiilor de la Botoșani trebuie să le completeze.
Raportarea va trebui să conțină posturile vacante, numărul funcționarilor publici, proiectele derulate la nivelul instituțiilor, numărul reclamațiilor administrative împotriva angajaților dar și alte aspecte care pot fi consultate în documentul atașat mai jos.
O astfel de hotărâre a fost adoptată și în mandatul prefectului Dan Nechifor. Cu toate acestea, directorii instituțiilor au preferat în continuare să citească efectiv de pe hârtie cât mai multe pagini din care să reiasă o activitate cât mai bună a instituției.
Proiect de hotărâre
Doliu la Universitatea „Alexandru Ioan Cuza”: Un profesor de 53 de ani s-a sinucis
Oana Sava
Mar 12, 2025
Memorialul Ipotești se pregătește pentru... Școala de vară
Oana Sava
Mar 12, 2025
Un preot din Botoșani donează mobilier pentru copiii care nu au unde să-și facă temele
Oana Sava
Mar 12, 2025
Scandal monstru în Centrul Vechi, șapte persoane au fost amendate
Oana Sava
Mar 12, 2025
Abonează-te pentru a fi la curent cu noutățile