Directorul general al companiei este conștient și de faptul că se poate confrunta și cu un val de procese însă susține că este dispus să riște.
”
Aştept sesizarea Protecţiei Consumatorului vizavi de această problemă şi apoi o discutăm. Să vină hârtie oficială de la OPC. Probabil vor fi şi procese, nu ştiu...Eu vreau să recuperez banii de la populaţie prin toate metodele, inclusiv cu tăiatul apei pe scara de bloc. S-au aplicat toate metodele posibile şi legale, sunt procese pe rol, dar durează foarte mult, sunt date la executori. Eu salariile trebuie să le dau, să plătesc curentul”, a declarat
Gabriel Cîrlan.
Întrebat dacă s-ar sacrifica pentru binele societății el însuși și ar rezista fără apă pe timp de vară, șeful de la
Nova Apaserv a menționat că în situația sa nu este cazul întrucât…
”
Eu locuiesc la casă, nu am stat niciodată la bloc. Eu ca proprietar, dacă nu plătesc, îmi tăiaţi apa. Blocul este un condominiu, contorul este la intrarea în bloc şi legislaţia spune că după contor este proprietate privată”, a mai spus
Cîrlan.
Directorul companiei de la apă a mai declarat că va continua să debranșeze scările de bloc cu datorii în ciuda opoziției abonaților buni platnici care suferă astfel în interes… umanitar.
(G.E.)
CITEȘTE:
Reclamații de la botoșănenii fără datorii și tăiați de la apă, Nova Apaserv pasibilă de amendă