Campania de informare a cetăţenilor cu privire la disponibilitatea totală a preşedintelui Consiliului Judeţean, Florin Ţurcanu, ia forme uriaşe la Botoşani. După sutele de panouri metalice care au fost montate în satele din judeţ, a venit rândul municipiului să fie populat cu astfel de elemente metalice.
Primele au fost mesajele de culoare galbenă care au fost lipite pe uşile de la intrarea în toate instituţiile publice locale din Botoşani dar şi în primăriile din teritoriu.
Florin Ţurcanu îşi arăta astfel disponibilitatea totală faţă de cetăţeni şi oferea un număr de telefon la care să fie contactat pentru orice problemă. Ulterior, chiar şeful CJ a declarat mai în glumă, mai în serios, că uneia dintre consilierele sale de la cabinet a început să-i cadă părul din cauza stresului, fiind asaltată de sute de telefoane pe numărul făcut public.
După acest start în campania care se doreşte să-i aducă notorietatea dorită lui
Florin Ţurcanu au urmat panourile publicitare, pe schelă metalică şi la dimensiuni mai mari. Acestea pot fi mai lesne văzute de populaţie.
Numai în curtea Spitalului Judeţean Mavromati tronează patru astfel de panouri, două dintre acestea cu deja clasicul mesaj de siguranţă iar cel de-al doilea cu anunţul cum că lucrările de la unitatea spitalicească sunt făcute de CJ, prin Florin Ţurcanu. Asta în ciuda faptului că aceste intervenţii au fost începute în mandatul lui Mihai Ţâbuleac.
Panourile din oraş au început să apară mai ales în faţa instituţiilor aflate în subordinea CJ. Această campania a stârnit deja mai multe reacţii, mai ales în rândul social democraţilor care au depus şi reclamaţii în acest sens însă fără ca montarea panourilor, de care se ocupă o firmă a unui liberal, să înceteze.
(G.E.)
CITEŞTE:
În ciuda PSD-iştilor: Ţurcanu îşi pune câte 3-4 panouri în fiecare sat - Suntem beton
[[banner]]
[[galerie-foto]]