Centrul comercial anunță că îşi extinde zona de divertisment.
În 2019 a avut venituri din chirii de 8 mil. lei, plus 12%. Mall-ul a intrat în reorganizare juridică după ce vreme de patru ani s-a aflat în insolvenţă.
Mall-ul din Botoşani are o suprafaţă închiriabilă de 15.000 de metri pătraţi. Printre cei peste 60 de chiriaşi se numără branduri precum H&M, Kenvelo, Yves Rocher şi Pepco, scrie zf.ro. Uvertura Mall, centru comercial din Botoşani aflat în reorganizare juridică, şi-a majorat veniturile din chirii cu 12% în 2019, depăşind 8 milioane de lei.
„În anul 2019, Uvertura Mall s-a axat pe creşterea veniturilor companiei, dar în special pe creşterea profitului. Astfel, dacă în 2018 veniturile companiei au fost de 7,3 milioane de lei, în 2019 veniturile au fost de 8,2 milioane de lei, în creştere cu 12%“, spune pentru zf.ro Boris Titov, shopping center manager al Uvertura Mall.
Uvertura Mall a fost tranzitat de 3,3 milioane de vizitatori în 2019, cu 5,5% mai mult decât în anul anterior. Profitul a ajuns la 1,8 mil. lei, plus 84%.
DESCARCĂ APLICATIA BOTOSĂNEANUL PENTRU MOBIL:
Zeci de viitori medici din Botoșani au dat examenul de rezidențiat – SPECIALIZĂRILE
Oana Sava
Nov 18, 2024
FĂRĂ bilete gratuite pentru copii la meciul FC Botoșani – FCSB
Redacția Botoșăneanul
Nov 18, 2024
Se caută consilier la AJOFM Botoșani – LISTA locurilor de muncă
Oana Sava
Nov 18, 2024
ANUNȚ Licitație Direcția de Servicii Publice pentru locuri disponibile în piețe
Redacția Botoșăneanul
Nov 18, 2024
SCANDAL în scara unui bloc din Botoșani: Bărbat dus în cătușe la sediul Poliției Locale
Redacția Botoșăneanul
Nov 18, 2024