(P) Află totul despre înțelegerea semnată între Evoplay și Parimatch și descoperă ce înseamnă acest parteneriat pentru cele două companii de iGaming.
Parteneriatele din industria jocurilor de noroc au luat un avânt deosebit în ultimii ani ca urmare a necesității creării unei piețe cât mai diversificate, care să acopere nevoile din ce în ce mai complexe din partea jucătorilor. Pe fondul acestei idei, Evoplay, una dintre cele mai cunoscute companii producătoare de sloturi și jocuri de masă pentru platformele de casino online a încheiat un parteneriat cu Parimatch, companie specializată pe zona pariurilor sportive.
Evoplay activează în această industrie din 2017, reușind să devină unul dintre producătorii cunoscuți de jocuri de iGaming, în timp ce Parimatch este un nume pe piața pariurilor pe sporturi, compania fiind lansată în 1994. Practic, este vorba despre două branduri majore din industria jocurilor de noroc, iar asocierea acestora într-un proiect comun echivalează cu consolidarea poziției amândurora pe piața de iGaming.
În timp ce Evoplay vine cu peste 100 de titluri (sloturi, jocuri de masă, jocuri instant și jackpoturi), Parimatch mizează pe soluțiile inovatoare și tehnologiile avansate pentru a le oferi clienților cea mai spectaculoasă experiență de joc. Parimatch va beneficia atât de oferta de jocuri a brandului Evoplay, cât și de numărul imens de fani din comunitatea online a acestei companii.
Entuziasmul acestei colaborări este împărtășit de către CCO-ul Evoplay, Vladimir Malakchi, care consideră parteneriatul ca fiind unul de bun augur pentru ambele companii. Așteptările de viitor vizează integrarea catalogului de jocuri Evoplay în soluțiile oferite de Parimatch clienților săi, astfel încât aceștia să aibă parte de ceea ce este mai bun din ambele oferte.
Parimatch nu este doar un furnizor de pariuri sportive și o companie specializată în furnizarea de soluții pentru această piață, ci este și unul dintre brandurile care se implică în mod direct în zona sporturilor. Astfel, compania a sponsorizat numeroase echipe de fotbal, printre care se numără Chelsea, Juventus și AEL Limasol.
De partea cealaltă, Evoplay și-a construit un portofoliu solid de jocuri, la nivel de sloturi și alte categorii. Printre cele mai cunoscute jocuri de pacanele ale acestui producător se numără:
Star Guardians
Temple of Dead
Nuke World
Dungeon: Immortal Evil
Treasure Mania
Candy Dreams: Sweet Planet
Gangster Night
Runes of Destiny
Bloody Brilliant
Night of the Living Tales.
În materie de jocuri de masă, acest furnizor a lansat titluri precum:
Oasis Poker Classic
Texas Hold’em Bonus
Blackjack Lucky Sevens
American Roulette 3D
Teen Patti
Andar Nights.
Evoplay dispune și de jocuri instant, care se pliază pe oferta Parimatch, așa cum sunt Football Bet, Penalty Shoot Out, Pride Fight, Penalty Series sau Football Manager.
Din portofoliul de jocuri instant mai fac parte titluri precum Bomb Squad, Mafia Syndicate, ET Races, Courier Sweeper, Rock vs Paper: Viking’s Mode, Red Queen, Crown & Anchor, Goblin Run și Patrick’s Magic Field.
Secțiunile de jocuri Bonus Buy și Jackpot includ titluri precum The Greatest Catch, Christmas Reach, Budai Reels, Cycle of Luck, Burning Aces Jackpot, Fruit Super Nova Jackpot sau Shadow of Luxor Jackpot.
Parteneriatele realizate de Evoplay cu operatorii din industrie înseamnă furnizarea de instrumente de marketing și un sistem de management pentru conturi, în care clienții vor avea parte de turnee, materiale promoționale, pre-lansări în exclusivitate și actualizări lunare cu cele mai importante jocuri.
Parimatch nu este singurul partener cu care colaborează compania Evoplay, lista colaboratorilor fiind destul de lungă. Printre companiile cu care Evoplay conlucrează se numără Oryx Gaming, DemoSlot, SlotsJudge, Gamblorium, Pro Game, Pathos Online IT, Mr. Gamble, Gaming Report și mulți alții.
Unul dintre obiectivele Evoplay este de a accede pe cât mai multe dintre piețele de jocuri de iGaming din Europa, unde își propună să-și consolideze poziția de lider. Evoplay este cunoscut pentru titlurile VR și jocurile de pacanele 3D pe care le-a lansat până în prezent.
De altfel, scopul colaborării cu branduri majore din această industrie este consolidarea poziției pe piețele europene și internaționale de iGaming.
Dinu Todoran preia una dintre cele mai slabe echipe din acest sezon: Este o provocare
Redacția Botoșăneanul
Nov 23, 2024
Brânza de la “Five Continents”premiată cu aur la World Cheese Awards 2024
Redacția Botoșăneanul
Nov 23, 2024
Două case mistuie de flăcări: O femeie a ajuns la spital
Redacția Botoșăneanul
Nov 23, 2024
Valeriu Iftime deschide ușa transferului unui jucător de la FCSB: Cum să nu-l vreau?
Redacția Botoșăneanul
Nov 23, 2024