Numărul reclamaţiilor înaintate de botoşăneni reprezentanţilor Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor împotriva societăţilor Nova Apaserv şi Modern Calor continuă să se menţină ridicat de la săptămână la săptămână.
Comisarii au primit în jur de 25 de reclamaţii numai săptămâna trecută, botoşănenii fiind nemulţumiţi pe de o parte de modul de facturare la serviciile de apă şi canalizare, pe factură fiind tarifat un consum mai mare decât cel care susţin ei că ar fi real iar pe de altă parte, sesizările fiind privitoare la plata percepută de societatea de termoficare a oraşului la partea comună, în cazul deţinătorilor de centrale termice.
„Majoritatea reclamaţiilor au fost cu modul de facturare al celor de la Nova Apaser şi Modern Calor. Sunt aceleaşi nemulţumiri ale clienţilor lor pe care le ştiţi şi din celelalte săptămâni, este vorba de facturarea pierderilor la apă şi plata la căldură la instalaţiile care traversează apartamentele şi blocul respectiv”, a declarat
Mirel Rogalschi, comisar şef adjunct CJPC. Pentru că nu pot soluţiona aceste reclamaţii dată fiind legislaţia în vigoare care reglementează modul de facturare atât la serviciile de apă şi canalizare cât şi la căldura în sistem centralizat, comisarii de la Protecţia Consumatorilor nu pot decât să îi consilieze pe cetăţenii nemulţumiţi şi să le ofere explicaţii cu privire la diferenţele care apar pe facturi, modificarea legislativă nefiind în apanajul acestei instituţii.
CITEŞTE:
Nova Apaserv reclamată pentru apă fără presiune de Crăciun