Șeful de la Protecția Consumatorilor susține că a primit mai multe plângeri prin care cetățenii spun că au fost debranșați de la acest serviciu pentru neplată. Pe de altă parte facturile nu au ajuns la abonați, acesta fiind și motivul pentru care nu au fost achitate.
”În ultima perioada am avut ceva reclamații, mai mult sesizări și în special telefonic, consumatorii nu au primit facturile la energia electrică și problema asta se întâmplă mai mult în mediul rural. Ei au luat o decizie să nu mai facă debranșări pentru cei care nu au plată făcută în momentul în care au schimbat distribuitorul de facturi”, a declarat
Mirel Rogalschi, comisar șef adjunct CJPC.
Reprezentanții Protecției Consumatorilor susțin că au purtat discuții cu furnizorul de energie electrică, în speță E.ON Moldova prin care să fie identificată veriga lipsă din traseul parcurs de facturi pentru a nu mai exista astfel de situații. Au primit un răspuns pozitiv.
(G.E.)
CITEȘTE:
Sute de contoare E.O, inclusiv din Botoşani, fraudate în Moldova