Muzeul Bucovinei mai are mai puțin de 100 de sticle de afinată personalizată, cauza fiind războiul din țara vecină.
Stocul unuia dintre produsele de brand ale Muzeului Național al Bucovinei, afinata, a scăzut la mai puțin de 100 de sticle și deocamdată nu se știe când va putea fi reînnoit.
Directorul muzeului, Emil Ursu, a declarat că sticlele speciale în care este îmbuteliată afinata erau produse de o fabrică de lângă Kiev, în Ucraina, închisă acum din cauza războiului.
„Firma care produce afinata pentru noi, Prodalcom Botoșani, caută acum un alt producător de sticle”,
a afirmat Emil Ursu.
Afinata „Muzeul Național al Bucovinei” este un produs sută la sută natural, fabricată din afine din județul Suceava și cu termen de valabilitate nelimitat, potrivit Monitorul de Suceava. Este un produs de brand al muzeului, alături de bancnota-suvenir de 0 euro cu Cetatea de Scaun a Sucevei, Vinul Domnesc „Cetatea de Scaun”, Vișinata „Muzeul Național al Bucovinei”, cele două tipuri de ciocolată „Muzeul Național al Bucovinei”, cu orez expandat, caramel și lapte, după o rețetă făcută special pentru muzeu de o companie belgiană, fabricată la filiala acesteia din Sibiu, în baza unui contract de exclusivitate, și ciocolata amăruie pentru cafea.
(Foto: Monitorul de Suceava)
Cătălin Bordea, din nou îndrăgostit: Iubita misterioasă, varianta premium a fostei soții
Redacția Botoșăneanul
Dec 28, 2024
Vești bune pentru părinți: Alocațiile copiilor cresc din nou în 2025
Redacția Botoșăneanul
Dec 28, 2024
Ultima formă a „ordonanței-trenuleț”: Salarii înghețate, sporuri reduse și tăieri de beneficii
Redacția Botoșăneanul
Dec 28, 2024
Redacția Botoșăneanul
Dec 28, 2024
Vești proaste pentru pensionari: În luna ianuarie pensia va ajunge cu întârziere
Redacția Botoșăneanul
Dec 28, 2024
Abonează-te pentru a fi la curent cu noutățile