Numeroase semnale venite din partea persoanelor fizice, instituţii sau agenţi economici arată că temperaturile exterioare extreme au dus la pătrunderea în adâncime a îngheţului, ceea ce a afectat branşamentele la reţeaua de apă executate fără respectarea prescripţiilor tehnice, se arată într-un comunicat Apa Grup. Conform normelor din domeniu, pe care salariaţii SC Apa Grup Botoşani le respectă, branşamentele trebuie executate la adâncimea de îngheţ, care este de 1,1 metri de la nivelul solului. Multe dintre branşamentele din judeţ au fost executate, însă, de diverse firme sau persoane fizice fără a se ţine cont de această adâncime de îngheţ, stabilită de specialişti pentru zona Moldovei în funcţie de condiţiile meteo specifice. Fiind la adâncimi mai mici de 1,1 metri, branşamentele au îngheţat, iar utilizatorii au rămas fără apă curentă. Conducerea SC Apa Grup Botoşani face cunoscut persoanelor aflate în această situaţie că nu dispune de o soluţie pentru a interveni. Singurele variante de repunerea în funcţiune a instalaţiilor afectate de îngheţ sunt fie intervenţia locală a consumatorului afectat de lipsa apei, fie încălzirea naturală
Vouchere de vacanță pentru angajații din școli: Clarificări cerute de la Guvern
Oana Sava
Mar 18, 2025
Fete și băieți de la Clubul Sportiv Școlar, pe podium la competiții – LISTA premiaților
Oana Sava
Mar 18, 2025
Magic Event's Zăicești se deschide în mai cu eleganță exclusivistă și tehnologie de ultimă generație
Redacția Botoșăneanul
Mar 18, 2025
Nova ApaServ, anunț privind plata facturilor
Redacția Botoșăneanul
Mar 18, 2025
Redacția Botoșăneanul
Mar 18, 2025
Abonează-te pentru a fi la curent cu noutățile