Primul de la Botoşani şi cu numărul 24 la nivel naţional, magazinul H&M deschis în incinta Uvertura Mall ocupă cel mai mare spaţiu din complex, fiind situat pe două niveluri. Colecţiile acestui brand se adresează tuturor categoriilor de vârstă sau sex iar pentru primăvara acestui an, reprezentanţii companiei au anunţat lansarea unei colecţii inedite.
Din partea H&M a fost prezentă la conferinţa de presă organizată joi dimineaţă la
Uvertura Mall, Andreia Urzică, PR manager care a vorbit despre oferta vestimentară a retailerului. „
În primul rând aş dori să subliniez că suntem mândri să inaugurăm astăzi primul magazin H&M din Botoşani şi magazinul cu numărul 24 din reţeaua H&M la nivel naţional. De doi ani de zile H&M oferă modă şi calitate la cel mai bun preţ iar compania noastră probabil după cum ştiţi s-a bucurat de foarte mare succes ceea ce reprezintă modă şi stil”, a declarat
Andreia Urzică, PR manager H&M.
Reprezentanta magazinului a mai menţionat că lanţul de magazine deschise în toată ţara dar şi la Botoşani încearcă să vină în întâmpinarea tuturor gusturilor publicului căruia se adresează şi a anunţat odată cu inaugurarea de la Botoşani şi lansarea colecţiei „Conscious”. „
Arătăm o mare grijă şi responsabilitate faţă de ceea ce reprezintă natura şi mediul înconjurător. Tocmai pornind de la aceste valori compania noastră prezintă colecţia de haine „Conscious”, o colecţie realizată în principal din materiale reciclabile. Această colecţie reprezintă expresia eforturilor H&M de modă sustenabilă şi aduce în atenţia publicului larg tot ceea ce reprezintă valorile eco”, a mai spus
Andreia Urzică. H&M ocupă în mall-ul de la Botoşani o suprafaţă de 1.575 mp atât la parterul mall-ului cât şi la primul etaj.
CITEŞTE:
Pregătiri pe ultima sută de metri pentru mall-ul de 27 milioane euro: GALERIE FOTO