Patronul de la SC Microbuzul SRL doreşte să redeschidă discuţiile publice privind unificarea transportului public local. Dumitru Bălan susţine că ar fi în avantajul călătorilor din Botoşani să existe o singură societate care să presteze astfel de servicii.
Doreşte crearea unei firme unice de transport
Administratorul firmei menţionate crede că soluţia cea mai bună pentru înfăptuirea acestui lucru o reprezintă crearea unui nou agent economic la care să devină acţionari
Consiliul Local Botoşani şi actuala societate
Microbuzul. El este convins că în acest fel s-ar reduce semnificativ costurile, iar botoşănenii ar putea merge cu un singur bilet deoarece, operând o singură societate, nu ar mai fi nevoiţi să cumpere un alt tichet atunci când schimbă tramvaiul cu maxi-taxi sau invers. De altfel, în opinia administratorului de la
SC Microbuzul SRL , totul trebuie privit din punctul de vedere al interesului călătorilor.
„S-ar face o evaluare cu ce venim noi şi cu ce vin şi ar rezulta un număr de acţiuni care ar reveni fiecărei părţi. Dacă noi avem mai puţine sunt dispus să oferim o sumă de bani pentru a avea minim 51% din acţiuni”, a afirmat
Dumitru Bălan.
Vrea neapărat management privat
Aceasta a mai arătat că, dată fiind experienţa celor peste două decenii de după revoluţie, obligatoriu managementul trebuie să fie unul privat. Dincolo de reducerea numărului de birocraţi de la
SC Eltrans SA, Dumitru Bălan a oferit şi alte câteva căi de reducere a costurilor: un singur garaj, nu doua ca în prezent două sau utilizarea în zilele de week-end şi cele cu trafic redus a unui singur tip de mijloc de transport. El susţine că, dacă la cei circa 2,5 milioane lei pe care
SC Eltrans SA îi primeşte de la
Consiliul Local Botoşani s-ar adăuga şi sumele alocate pentru investiţii, atunci efortul municipalităţii pentru susţinerea societăţii ar atinge în jur de 3 milioane lei anual.
CITEŞTE ŞI:
Patronul de la Microbuzul, demersuri pentru mai multe trasee gratuite la elevi