Deşi este conştient că nu poate lupta contra unui sistem întreg întărit în zeci de ani de zile, managerul Spitalului Judeţean Mavromati susţine că este deschis tuturor reclamaţiilor venite din partea bolnavilor care ajung pe patul de spital şi cărora şi se pretind atenţii pentru a fi trataţi.
Mare parte dintre cei care ajung pe vreuna dintre secţiile spitalului sunt nevoiţi să cotizeze începând de la infirmiere care să le ofere aşternuturi curate până la medicul care practic le decide soarta. Practica este cunoscută şi aplicată de toată lumea însă inexistentă în mod oficial. Totuşi, în cazul în care vor exista persoane care ajung la Unitatea de Primiri Urgenţe sau internate pe secţii, directorul spitalului îndeamnă să-i fie aduse astfel de cazuri în care ar exista.
„În momentul în care se pretinde și se dovedește că s-a pretins vom lua măsuri. Încurajez pacienții cărora li se pretinde orice pentru actul medical condiționat, să vină și să reclame. Cealaltă poveste, că vrea pacientul să îi dea, e treaba lui”, a declarat
Viorel Iliuţă, directorul Spitalului Judeţean Mavromati. Până la acest moment nu ar fi existat astfel de plângeri din partea bolnavilor.
CITEŞTE:
Iliuţă nu se atinge de sporurile salariaţilor de la „Mavromati”