La o verificare mai atentă însă activităţile specifice curăţeniei de primăvară par să fie însă mult prea numeroase şi mult peste posibilitatea salariaţilor din Primărie de a acoperi întregul municipiu.
„Ne confruntăm cu o lipsă de personal. Sunt alocaţi aici 7-8 muncitori, iar zilele astea care vor fi alocate dezafectării chioşcurilor sunt foarte multe sarcini care trebuie să fie făcute în paralel. Începând de la pregătiri terenuri, vopsit copaci şi marcaje rutiere. Vom găsi o soluţie”, explică
primarul ieşit în dimineaţa zilei de luni prin oraş.
Ovidiu Portariuc a declarat că o rezolvare la această problemă ar putea fi înfiinţarea unei societăţi în subordinea Consiliului Local şi care ar avea ca obiect de activitate prestarea de servicii publice municipale.
„Cred că deja se prefigurează o soluţie şi anume constituirea unei societăţi în subordinea CL care să poată realiza toate aceste servicii. Din păcate legea nu ne permite să mai facem angajări şi atunci se simte personalul insuficient”, mai spune
primarul oraşului.
Ovidiu Portariuc însoţit de
viceprimarul Cosmin Andrei au ieşit luni dimineaţă şi au colidat, timp de o oră mai multe zone în care sunt deschise şantiere.
(G.E.)
CITEŞTE:
ACUM : Primarul ridică chioşcurile părăsite din oraş – FOTOGALERIE