(P) Cu ocazia Cupe Mondiale din Qatar din acest an, producătorii de televizoare inteligente se așteaptă la o creștere a vânzărilor acestora, deoarece, în general, într-un an de Cupă Mondială, interesul pentru achiziționarea acestui tip de bunuri de folosință îndelungată crește.
Cu toate acestea, dincolo de pasiunea fotbalistică, piața globală a televizoarelor inteligente era deja pe un trend ascendent, datorită recompunerii pieței platformelor de televiziune On demand și a creșterii numărului de jocuri video în lume.
Potrivit unui studiu realizat de firma de cercetare de piață Mordor Intelligence, se așteaptă ca piața televizoarelor smart să înregistreze o creștere anuală medie de 3,17% în perioada 2022-2027. Împreună cu creșterea gradului de penetrare a internetului, a numărului de jocuri video și a transformării digitale a industriei media tradiționale, prețurile mai mici și numărul mai mare de furnizori ne dau motive să credem că această rată de creștere este fezabilă.
Acum, televizoarele inteligente nu mai sunt doar pentru vizionarea de conținut; ele pot deveni chiar un hub de divertisment integral, așa cum a anunțat, de exemplu, acum câteva zile Samsung, care a anunțat integrarea TikTok în televizoarele sale inteligente, monitoare și în The Freestyle. Televizoarele inteligente le permit acum consumatorilor să caute, să converseze, să navigheze, să partajeze, să actualizeze și să descarce conținut.
În plus, parteneriatele dintre producătorii de televizoare inteligente și de set-top box-uri, cum ar fi Apple TV, Amazon Fire TV și Google Chromecast, precum și operatorii de platforme de conținut OTT (over the top), fac viabilă creșterea în continuare a acestui segment de piață. În urmă cu câteva luni, TCL a prezentat, în colaborare cu Roku, un televizor 4K HDR care include deja serviciul și platforma în același dispozitiv.
În plus, segmentul de ultra înaltă definiție (UHD) în cazul televizoarelor 4K, împreună cu tehnologia QLED (Quantum Dot LED) sau quantum dot LED, este de așteptat să crească semnificativ până în 2027. Aceste tipuri de ecrane sau televizoare cu tehnologii care oferă imagini cu gamă dinamică ridicată (HDR) și gamă largă de culori (WCG) devin un punct de atracție pentru comunitatea de jocuri.
În acest sens, nu degeaba regiunea Asia-Pacific este piața cu cea mai rapidă creștere pentru televizoarele inteligente, pentru că în această zonă, mai exact în Japonia, Coreea de Sud și China, există o populație cu venituri ridicate și o mai mare pasiune pentru jocurile video.
În decembrie 2021, Samsung a anunțat că, până în acest an, unele dintre produsele sale vor fi pregătite pentru noul standard HDR10+ GAMING, care va permite o experiență de joc "imersivă și ultra-sensibilă". Noul standard dezvoltat de HDR10+ Technologies promite un HDR mai precis, o latență redusă și o rată de reîmprospătare variabilă (VRR).
Pe scurt, nu doar fotbalul, ci și OTT și jocurile video vor impulsiona vânzările de televizoare inteligente în următorii ani.
Vestea bună? În anul Cupei Mondiale, concurența pe piața televizoarelor este incredibilă, iar acest lucru duce la scăderea prețurilor. În plus, panourile AMOLED sunt din ce în ce mai ieftine. Fără îndoială, anul acesta este unul dintre cei mai buni ani pentru a obține unul dintre aceste dispozitive.
Toate mărcile își vor ajusta prețurile cât mai mult posibil pentru a obține cea mai mare felie din tort. Vă încurajăm să cumpărați prețurile din anii precedenți și veți vedea că 2022 este o opțiune foarte bună pentru a reînnoi acest aparat important.
Ca bonus, experții recomandă, dacă vă cumpărați un televizor nou, să fie un televizor inteligent. Trebuie să vă asigurați că este un televizor smart și că are posibilitatea de a instala aplicații precum Netflix, HBO Max sau Disney Plus.
Acest lucru vă va face viața mai ușoară atunci când vine vorba de căutarea de conținut și de redarea conținutului de pe telefonul mobil. Dacă vă cumpărați un televizor nou în 2022, acesta trebuie să fie un televizor inteligent. În cazul în care găsiți o ofertă foarte bună pentru un televizor fără Smart TV, trebuie să fiți atenți la opțiunile de la Google Chromecast
Google Chromecast sunt dispozitive foarte ieftine pe care le puteți conecta în partea din spate a televizorului și care vă vor oferi acces la aplicații de tot felul. Cel mai bine este dacă este integrat în televizor, dar dacă acest lucru nu este posibil, acestea sunt alternative foarte bune.
Deci acum știți că, dacă vă gândeați să vă reînnoiți televizorul, trebuie să știți că 2022 este un an foarte bun. Chiar dacă nu vă place fotbalul, puteți profita de ofertele derivate din Cupa Mondială din Qatar, așa că nu ratați ocazia.
FAZA ZILEI- Iftime i-a imitat pe pesediști în campanie: Și acum îmi e jenă- VIDEO
Gabriela Erdic
Nov 26, 2024
Gabriela Erdic
Nov 26, 2024
Doi șoferi prinși cu 113 km/h în doar 60 de minute
Sergiu Bălășcău
Nov 26, 2024