Război rece între cele două societăţi de furnizare de servicii din Botoşani, respectiv Modern Calor şi Nova Apaserv. Din nefericire, acest conflict se răsfrânge asupra botoşănenilor care sunt afectaţi la capitolul furnizare a serviciilor. Astfel, după avaria care a lăsat fără apă rece aproape 200 de apartamente din zona Griviţa, în cursul zilei de vineri, 11 noiembrie, alte 300 de familii au rămas fără apă. Evident, reprezentanţii Nova Apaserv au emis un comunicat de presă prin care anunţă şi cui aparţine vina: firmei care face lucrări pentru Modern Calor.
„
Lucrările de modernizare efectuate de către societatea Modern Calor au lăsat fără apă rece, de data aceasta un număr de aproximativ 300 de apartamente din zona Primăverii, respectiv strada Primăverii 3, aleea Liceului, strada Vârnav între aleea Liceului și strada Prieteniei.
Avaria a fost provocată în jurul orei 13.00 de către constructorul care execută lucrările și care a distrus conducta Azbo Dn 100mm ce alimentează zona amintită. Specialiștii Nova Apasev asigură beneficiarii că vor depune toate eforturile ca să repună sistemul în funcțiune în maxim 6 ore, astfel încât neplăcerile produse să fie diminuate”, se arată în
comunicatul de presă emis.
Şi dacă reprezentanţii furnizorului de apă susţin că aceste avarii sunt cauzate de firma care execută lucrări pentru Modern Calor, de cealaltă parte şeful societăţii de termoficare îl contrazice:
"Nu este adevărat, ei au cauzat avariile, dar este foarte uşor să dai comunicate de presă", a afirmat vineri,
Ioan Diaconu, director la Modern Calor.